اخبار روز سینما

اطلاعات جدیدی از انیمه Blue Eye Samurai منتشر شد

شب گذشته اطلاعات جدیدی از سمت نتفلیکس منتشر شد که نشان می‌دهد هواداران انیمه Blue Eye Samurai باید برای فصل دوم این سریال بیشتر صبر کنند.

در طی یک گزارش که توسط نشریه کلایدر منتشر شد، خالقان این سریال، یعنی «مایکل گرین»، «امبر نوزومی»، «جین وو» و «میرون نتینگا»، درباره فرآیند تولید این انیمیشن بلندپروازانه و زمانی که انتظار می‌رود فصل دوم آن پخش شود، صحبت کردند. تیم تولید همچنین در مورد تعداد قسمت‌های فصل دوم توضیح و علت تأخیر در ارائه آن را توضیح دادند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اطلاعات جدیدی از انیمه Blue Eye Samurai منتشر شد

در طی مصاحبه کارگردانان این انیمه، گروه تولید تأکید کردند که انیمیشنی با کیفیت بالا مانند سامورایی چشم‌آبی، نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد. به همین دلیل، آن‌ها امیدوارند که فصل دوم Blue Eye Samurai که برنده جوایز متعددی شده است، در سال 2026 منتشر شود.

«جین وو» فاش کرد که فرآیند تولید فصل دوم انیمه سامورایی چشم آبی در چه مرحله‌ای قرار دارد و افزود:

ما اکنون در حالت اضطراری هستیم زیرا هنوز برنامه زمانی و بودجه‌ای داریم و در تلاشیم که همه چیز را با هم هماهنگ کنیم. ما در آغاز تولید هستیم و همه چیز در مراحل برنامه‌ریزی است.

همچنین، «گرین»، «نوزومی»، «وو» و «نتینگا» اعلام کردند که تعداد قسمت‌های فصل دوم سامورایی چشم آبی کمتر از فصل اول خواهد بود. فصل اول با هشت قسمت آغاز شد، اما فصل دوم فقط شش قسمت خواهد داشت.

انیمه Blue Eye Samurai

«گرین» فاش کرد که هر قسمت به طور میانگین 44 دقیقه خواهد بود و بنابراین هواداران همچنان می‌توانند انتظار داستان‌های پربار و طولانی مانند فصل اول را داشته باشند.

هرچند که سال 2026 ممکن است دور به نظر برسد؛ اما تیم تولید دلایل تأخیر در تولید را توضیح دادند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تاخیر در پخش فصل دوم این انیمه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا