اخبار روز

راهکار محسن رضایی برای کنترل و کاهش قیمت گوشت قرمز!/جزئیات

محسن رضایی گفت: اضافه شدن ماهی به سفره مردم قیمت گوشت قرمز را کنترل می‌کند
محسن رضایی در سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از مزرعه پرورش ماهی در قفس این منطقه اظهار داشت: هزاران کیلومتر سواحل دریایی و اقیانوسی در اطراف ایران فرصتی فوق العاده برای کشور است و با این حال وضعیت گوشت، غذا و وضعیت مردم. نباید از معیشت غافل شد دچار مشکل شوید افزودن گوشت ماهی به سفره نیز قیمت گوشت قرمز را کاهش یا کنترل می کند.

محسن رضایی گفت: وضعیت تغذیه و معیشت مردم نباید دچار مشکل شود و افزودن گوشت ماهی به سفره باعث کنترل قیمت گوشت قرمز و کاهش قیمت می شود.

به گزارش بازتاب آنلاینب ه نقل از  ایسنا؛ محسن رضایی در سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از مزرعه پرورش ماهی در قفس این منطقه اظهار داشت: هزاران کیلومتر سواحل دریایی و اقیانوسی در اطراف ایران فرصتی فوق العاده برای کشور است و با این حال وضعیت گوشت، غذا و وضعیت مردم. نباید از معیشت غافل شد دچار مشکل شوید افزودن گوشت ماهی به سفره نیز قیمت گوشت قرمز را کاهش یا کنترل می کند.

وی افزود: «ماهی در قفس» یکی از طرح های وزارت جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی باید مورد حمایت وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

این مزرعه پرورش ماهی که توسط تعدادی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تأسیس شده است، دارای بیش از 130 قفس است که از هر قفس سالانه بیش از 60 تن برداشت می شود.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا