اخبار روز سینما

اشک‌های پردیس احمدیه در سوگ داریوش مهرجویی + فیلم

پردیس احمدیه یکی از بازیگرانآینده دار سینمای ایران است که در سال های اخیر توانسته به شهرت برسد. پردیس احمدیه در چندین فیلم از جمله  خانه دختر، لاک قرمز و مجبوریم بازی کرده است. آخرین فیلم پردیس احمدیه روی پرده سینما فیلم لامینور به کارگردانی زنده یاد داریوش مهرجویی بود که در این فیلم در نقش یک نوازنده ظاهر شد. پردیس احمدیه متولد 1371 و مجرد است.

پردیس احمدیه پس از اعلام خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش که همه را شوکه کرده است ویدئویی از پشت صحنه فیلم لامینور منتشر کرد.

لامینور جدیدترین اثر داریوش مهرجویی است که با استقبال خوبی روبرو شد. نکته جالب در مورد لامینور این است که فیلمنامه لامینور توسط وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی به همراه زنده یاد مهرجویی نوشته شده است.

آیا پردیس احمدیه افغانستانی است؟

برخی سایت ها به اشتباه نوشته اند پردیس احمدیه افغان است در حالی که این بازیگر جوان کشورمان متولد 8 تیر 1371 در مراغه و در همان سال به تهران مهاجرت کرد.

اصلیت مادرش ترک و پدرش مشهدی است. وی تحصیلات خود را در دانشگاه ملی گیلان به پایان رسانده است.

ملاک های پردیس احمدیه برای ازدواج

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود.

پردیس احمدیه بازیگر فیلم سینمایی «لاک قرمز» درباره آغاز فعالیت هنری خود به مهران مدیری گفت: به طور اتفاقی وارد حرفه بازیگری شدم؛ انگار مقدر شده بود که بازیگر شوم، من 7 ساله بودم که یک تیزر بازی کردم و در 15 سالگی در فیلم مقلد شیطان کار کردم اصلاً به بازیگری فکر نمی کردم و از کودکی فقط موسیقی را ادامه می دادم بعد از مدتی به طور اتفاقی شخصی حضور در یک تله فیلم را به من معرفی کرد.  سپس برای بازی در فیلم آقای علیرضا داودنژاد دعوت کردند و به کار بازیگری خود ادامه دادم.

پردیس احمدیه همچنین درباره دغدغه فعلی خود در زندگی گفت: معتقدم اگر رفاه داشته باشیم می توانیم بقیه را تا حدی کنترل کنیم. امروز بیش از هر زمان دیگری دغدغه من رزق و روزی است. چون بیکارم البته، پیام هایی دریافت می کنیم که شما یک بازیگر هستید و این اشکالی ندارد، اما چه کسی از زندگی ما خبر دارد؟

بازیگر سریال یادآوری درباره معیارهای ازدواج خود نیز گفت: متاهل نیستم; اما اولین معیار من برای ازدواج این است که شریک زندگی من رنج کشیده است. چون من خودم با مشکلات زندگی بزرگ شدم. اگر با کسی ازدواج کنم که دوران سختی را در زندگی اش پشت سر نگذاشته است، او چیزی از حرف های من نمی فهمد. از طرف دیگر، دوست دارم حریفم برای خودش سخت کار کند و موقعیت مناسبی را اشغال کند. البته ظاهر هم برام مهمه نه قد بلند.

پردیس احمدیه چه گفت که سانسور شد؟

حضور یافتن پردیس احمدیه در برنامه دورهمی حاشیه ساز شد.

دو روز بعد از پخش شدن این برنامه پردیس احمدیه در استوری اینستاگرام خود از سانسور این برنامه خبر داد.

وی با هشتگ «#سانسور» نوشت: «آقای مدیری که از من پرسیدند دوست داری در تلویزیون کار کنی، خیلی قاطعانه به او گفتم نه، از این به بعد تا آخر عمر با این نه ادامه می دهم. ”

اشک‌های پردیس احمدیه در سوگ داریوش مهرجویی + فیلم

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا