اخبار روز سینما جهان

اشک‌های کوین کاستنر – بازتاب آنلاین

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، «افق: حماسه آمریکایی»، وسترن حماسی جدید کوین کاستنر دیروز یکشنبه در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و به مدت 7 دقیقه مورد تشویق قرار گرفت.

کاستنر به وضوح احساساتی شد و در حالی که فیلم با تشویق های بلند و فریادهای «کوین! ملکه! ملکه!» مورد استقبال قرار گرفت، از حاضران تشکر کرد و قول ساخت 3 قسمت دیگر از سریال «افق» را داد.

مهر او نوشت: کاستنر با خنده گفت: ببخشید که اینقدر دست زدم که بفهمم باید حرف بزنم. چه مردم خوبی چه لحظه خوبی بود، نه فقط برای من، بلکه برای بازیگرانی که با من آمدند، برای افرادی که به من ایمان داشتند و به کار ادامه دادند.

این فیلم که مملو از قتل عام و خون است، گسترش غرب آمریکا را از دیدگاه دامداران، کشاورزان و سربازانی که به دنبال ساختن آینده خود در این منطقه بودند و همچنین سرخپوستانی که از ابتدا در این سرزمین ها ساکن بودند را بررسی می کند.

این پروژه برای کاستنر شخصی است که بسیاری از ثروت خود را برای ساخت این فیلم 100 میلیون دلاری مصرف کرد و حتی در مزرعه خود وام گرفت. او کارگردانی و بازی در این فیلم را بر عهده داشت و تهیه کنندگی و نویسندگی آن را نیز بر عهده داشت.

اگرچه فیلم جدید کاستنر با استقبال خوبی روبرو شد، اما مدت زمان فیلم که 3 ساعت است و داستان آن ممکن است برای برخی بیش از حد باشد. در این فیلم، کاستنر در قلب غرب وحشی قرن نوزدهم به یک سکونتگاه بسیار شیطانی دست می زند.

کاستنر در طول دوران حرفه‌ای خود بارها وارد ژانر وسترن شده است و موفق به ثبت یک موفقیت بزرگ برای Dance with Wolves و برنده جایزه اسکار برای تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن شده است.

قسمت اول «افق» در تاریخ 28 ژوئن در آمریکا اکران می شود و فصل دوم آن از 16 آگوست وارد سینماها می شود.

بازیگران «افق» متشکل از سینا میلر، سام ورتینگتون، جیووانی ریبیسی، جنا مالون، ابی لی، مایکل روکر، دنی هیوستون، لوک ویلسون، ایزابل فورمن، تاتانکا مینز، اوون کرو، جیمی کمپبل بوور و چرچ توماس هادن هستند.

در همین حال هالیوود ریپورتر نوشت: قبل از اولین نمایش عمومی فیلم کاستنر که با بودجه 90 میلیون دلاری و به عنوان قسمت اول یک حماسه 4 قسمتی در لومیر کن، کاستنر با تشویق گسترده (از جمله از چند مهمانی که کلاه به سر داشتند) با کلاه گاوچرانی) مورد استقبال قرار گرفت و 3 ساعت بعد در حالی که تیتراژ فیلم در حال پخش بود، جمعیت ایستاده 10 دقیقه او را تشویق کردند.

۲۴۵۲۲۰

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا