اخبار روز سینما جهان

اسکورسیزی «زندگی عیسی» را پاییز شروع می‌کند/ فیلمی مستقل

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، به نظر می رسد ساخت فیلم «زندگی عیسی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به طور قطع در حال انجام است و قرار است تولید آن به احتمال زیاد در مهرماه پاییز امسال کلید بخورد.آبان) برای شروع.

مطابق با مهر وی نوشت: همزمان گفته شده اندرو گارفیلد در این پروژه جلوی دوربین خواهد رفت و حضور مایلز تلر به عنوان یکی بازیگران دیگر به احتمال زیاد. داستان این فیلم بیشتر در زمان حال می گذرد و در ایتالیا، مصر و اسرائیل فیلمبرداری شده است.

خود اسکورسیزی به طور مستقل از زندگی عیسی حمایت مالی می کند. این فیلم از کتابی به همین نام نوشته شوساکو اندو در سال 1973 اقتباس شده است و قرار است یکی پس از مدت ها یکی از کم هزینه ترین فیلم های این کارگردان است. در 25 سال گذشته، او تولیدات بزرگ استودیویی را انجام داده است و این فیلم جدید او را بسیار صمیمی تر می کند.

اسکورسیزی در تشریح این پروژه آن را فیلمی 80 دقیقه ای دانست که بر آموزه های اصلی عیسی مسیح تمرکز دارد و اصول را به صورت غیر تبلیغاتی بررسی می کند. وی گفت: این فیلم نه یک فیلم داستانی مستقیم است و نه مستند، بلکه ترکیبی از هر دو است.

اسکورسیزی فیلمنامه را با همکاری کنت جونز منتقد و فیلمساز به پایان رساند و بیشتر تلاش کرد تا فیلمش جاودانه شود.

وی گفت: سعی می کنم راه جدیدی برای دسترسی بیشتر به آن بیابم و مفهومی را که ممکن است از دین سازمان یافته گرفته شود، تنظیم کنم.

دقیقا یک سال پیش بود که اسکورسیزی اعلام کرد سال ها به دنبال ساخت فیلمی درباره زندگی مسیح بوده است و در اوایل دهه 70 قصد ساخت یک فیلم سیاه و سفید 16 میلی متری با این موضوع را داشت. با این حال، تماشای «انجیل به روایت قدیس متی» پازولینی باعث شد که تصمیم خود را متوقف کند.

اسکورسیزی اخیرا برای ساخت مستندی درباره کشتی های غرق شده در سیسیل به ایتالیا رفته است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا