اخبار روز سینما

«اسکار» مهران مدیری مجوز پخش دریافت کرد!/جزئیات

تعدادی از رسانه‌ها از سیاست دوگانه صداوسیما و وزارت ارشاد در برخورد با مهران مدیری صحبت هایی داشتند و قهر نمایندگان حاضر در شورای تولید و انتشار ساترا؛ ازان جهت، شواهدی است که نشان می دهد که اسکار از ساترا مجوز دریافت کرده است  و خیلی زود پخش خود را نیز آغاز خواهد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):: یکی یکی از نکاتی که در در این روزها  برخی از شبکه های مجازی و کاربران شبکه های اجتماعی به آن پرداخته اند، موضوع برنامه جدید مهران مدیری است.

اما در جریان این ماجرا برخی کانال ها و رسانه های مجازی از سیاست دوگانه صدا و سیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری خبر دادند در حالی که در همان روزها ساترا رسما اعلام کرد که مجوز پخش برنامه مهران مدیری توسط ساترا در حال بررسی است. . هیئت صدور مجوز و در عین حال روند بازجویی از عوامل. این برنامه نیز در مراحل قانونی قرار دارد.

حالا پیگیری های خبرنگار تسنیم نشان می دهد که برنامه مهران مدیری مجوز دارد و مشکلی برای پخش آن وجود ندارد و باید منتظر ماند و دید این برنامه در کدام تریبون پخش می شود.

بر این اساس ماجرای مخالفت ساترا با صدور مجوز برنامه اسکار و قهر نمایندگان وزارت ارشاد برای نشان دادن اعتراض تماما سناریویی ساختگی بوده است تا فضای ماجرا را برای کاربران اجتماعی و مخاطبان غبارآلود کنند و مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در زسمنه شبکه نمایش خانگی و اعلام آن به وسیله رییس جمهور را زیر سؤال ببرند.

در حالی که پیمان جبلی درباره مهران مدیری و بازگشت بسیاری از چهره های دیگر به تلویزیون بارها باز بودن رسانه ملی را نشان داده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا