اخبار روز

اسم فیلمی که عوض کرده بودند چی بود؟

این کارگردان سینما که در کارنامه خود فیلم هایی مانند «سلام بمبئی» و «دختر شیطان» را در کارنامه خود دارد، گفت: تصمیم داشتیم فیلمبرداری این فیلم را زودتر شروع کنیم اما متأسفانه به دلیل نامی که در نظر داشتیم و شخص آقای محمد خزایی. سازمان سینمایی گفت این اسم خارجی است و دیر این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: از ما خواستند که نام فیلم را تغییر دهیم تا پروانه ساخت به آنها داده شود و این روند باعث شد پروانه نمایش ما با تاخیر صادر شود و نتوانیم زودتر فیلمبرداری را شروع کنیم وگرنه می خواستیم فیلم به جشنواره فیلم فجر ارسال شود.

محمدپور خاطرنشان کرد: اسم فیلم «مزاراتی» را دوست داشتیم، اما آقای خزایی شخصا معتقد بود این نام خارجی است و تبلیغی برای ماشین است. با اینکه بهشون یادآوری کردم که اسم این ماشین بیش از 70 بار تو فیلم اومده هیچ تبلیغاتی نداره!؟

وی همچنین گفت: نمی دانم چرا رئیس سازمان سینمایی باید نام یک فیلم را تعیین کند!؟ و اصولا اگر نام ماساراتی خارجی باشد!؟ چرا این دیدگاه در مورد نام فیلم هایی مانند «هتل»، «فراری»، «تگزاس»، «مرسدس» و… که در سینمای ایران فیلمبرداری شده اند و برخی دیگر که در حال تصویربرداری هستند، بیان نشد!؟ چرا نام برندهای تلفن همراه که بر درب مغازه های سطح شهر آویزان است و خارجی هستند، مشکلی ندارد؟!؟ ای کاش این طرز فکر کمی بهتر می شد.

قربان محمدپور توضیح داد که در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستند و بازیگران هنوز نهایی نشده اند اما با نهایی شدن بازیگران فیلمبرداری به پایان می رسد. دی و بهمن تمام می شود و فیلم برای تابستان سال آینده آماده می شود.

220

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا