اسرائیل زبانی جز جنگ و جنایت نمی داند (فیلم)

عراقچی: ما با دوستان خود در دولت سوریه درباره تحولات منطقه رایزنی نزدیک داشتیم، اکنون مهمترین بحث روز بحث آتش بس در لبنان و به ویژه غزه است، در این زمینه ابتکارات و رایزنی هایی صورت گرفته است. امیدواریم این اقدامات اجرایی شود اما متاسفانه خصومت ها و جنایات رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

در بیروت رایزنی های بسیار مهمی با مقامات دولت لبنان و سایر نزدیکان داشتیم، بحث های خوبی انجام شد و رایزنی ها و رایزنی های بیشتری با دولت سوریه در دمشق خواهیم داشت.

ما با دوستان خود در دولت سوریه درباره تحولات منطقه رایزنی نزدیک داشتیم، اکنون مهمترین بحث روز بحث آتش بس در لبنان و به ویژه غزه است، ابتکاراتی در این زمینه وجود دارد و رایزنی هایی انجام شده است. با ما برگزار شد امیدواریم خصومت ها و جنایات رژیم صهیونیستی به این امر منجر شود.

ما از ابتدا معتقد بودیم رژیم صهیونیستی زبانی جز زبان خشونت، جنگ و جنایت نمی داند و هر روز به جنایات خود در بیروت، جنوب لبنان و نوار غزه ادامه می دهد. برای جلوگیری از این جنایات به تلاشی هماهنگ از سوی جامعه بین المللی نیاز است.

مشکلات دوجانبه ایران و سوریه گسترده است و ما در زمینه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با سوریه روابط خوبی داریم که البته در حال بررسی است.

در مورد تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگوهای خوبی داشتیم که طبیعی است اما با توجه به شرایط خاص منطقه، اکنون این بحث ها اهمیت بیشتری پیدا می کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما