اخبار روز سینما جهان

عدم حضور «استیون ین» در فیلم Thunderbolts!/جزئیات

ورایتی اخیرا تایید کرده است که فیلم تاندربولتز یکی از مورد انتظارترین عناوین دنیای سینمایی مارول است و استیون ین  در این فیلم حضور نخواهد داشت.

مارول هرگز به طور رسمی تایید نکرده است که «ین» در فیلم Thunderbolts ظاهر می شود. اولین بار در ماه فوریه گزارش شد و مشخص نیست که آیا نقش نامعلوم او از فیلم حذف شده است یا اینکه خودش در این فیلم حضور خواهد داشت.

استیون یون در Thunderbolts حضور نخواهد داشت

Thunderbolts بر اساس کمیک های مارول، گروهی از ضدقهرمانان از در فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک، سریال شاهین و سرباز زمستان، فیلم بیوه سیاه و فیلم کاپیتان آمریکا را گرد هم می آورد. تولید این فیلم در ماه می به دلیل اعتصاب WGA متوقف شد و پس از پایان اعتصاب دو نویسنده و بازیگر در سال گذشته، فیلمبرداری هنوز انجام نشده بود.

استیون ین

کارگردانی این فیلم بر عهده «جیک شرایر»  است و فیلمنامه توسط «لی سونگ جین»، از اولین پیش نویس اریک پیرسون، نویسنده بیوه سیاه، نوشته شده است. بازیگران فیلم Thunderbolts شامل «جولیا لوئیس دریفوس» در نقش «کونتسا والنتینا آلگرا د لا فونتین»، «فلورنس پیو» در نقش «یلنا بلووا»، «دیوید هاربر» در نقش «نگهبان قرمز»، «سباستین استن» در نقش «باکی بارنز»، «اولگا کوریلنکو» در نقش «تسک مستر» و «وایت راسل» در نقش «جان واکر» هستند. این فیلم در ابتدا برای اکران در در 26 جولای 2024 (5 مرداد 1403) برنامه ریزی شده بود.  اما تا ژوئیه 2025 (خرداد 1404) به تعویق افتاد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا