اخبار روز سینما

استوری هادی چوپان برای توماج صالحی

استوری هادی چوپان ، بدنساز حرفه‌ای اهل ایران برای توماج صالحی که در آن برای او طلب بخشش کرده است، در صفحه شخصی‌اش به انتشار رسید.

بعد از اعلام حکم اعدام «توماج صالحی» جواشی بسیاری در فضای مجازی و بین مردم به وجود آمد. دادگاه، «توماج صالحی» را به اتهام افساد فی الارض، به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرد. مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم اعدام او بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


استوری هادی چوپان برای توماج صالحی

براساس این حکم، به دلیل اظهار ندامت و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته و موضوع تخفیف مجازات در صورت فرجام خواهی احتمالی در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد. در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی، حکم «توماج صالحی» با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی اجرا می‌شود. همچنین، سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی هستند.

هادی چوپان به تازگی در یک استوری اینستاگرامی برای بخشش «توماج صالحی»، اینگونه بیان کرد:

استوری هادی چوپان

«هادی چوپان»، بدن‌ساز حرفه‌ای ایرانی، در تاریخ 4 مهر 1366 به دنیا آمد. وی از سال 1379 به ورزش پرورش اندام اختصاص داد و از سال 1390 تا 1395 عضو دائمی تیم ملی بدن‌سازی ایران بود. «چوپان»، تنها بدن‌ساز ایرانی و دومین آسیایی پس از «سمیر بنوت» است که موفق به کسب عنوان قهرمان مستر المپیا شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استوری هادی چوپان برای توماج صالحی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا