اخبار روز

استقلال از هفته آینده نقل و انتقالات را آغاز می کند; نکونام 7 بازیکن را در لیست خروج قرار داده است

باشگاه استقلال از هفته آینده فعالیت خود را برای فصل جدید آغاز می کند.

به گزارش فارس، با پایان بیست و سومین دوره لیگ یک فوتبال کشورمان، باشگاه استقلال نیز پرونده فصل جنجالی خود را بسته و عوامل مختلف این باشگاه هم اکنون در حال برنامه ریزی برای فصل جدید هستند.

به نظر می رسد تا جلسه باشگاه استقلال اتفاق خاصی نخواهد افتاد. دیدار این باشگاه قرار است یکشنبه بیستم برگزار شود خرداد تشکیل جلسات و تعیین وظایف هیئت مدیره.

اما با پیگیری های انجام شده مشخص شد اگرچه مدیران هلدینگ خلیج فارس انتظار قهرمانی استقلال را داشتند اما هنوز برنامه ای برای پایان همکاری با جواد نکونام وجود ندارد.

به همین منظور مدیریت باشگاه به درخواست سرمربی تیم برنامه های نقل و انتقالاتی خود را تدوین کرده و از هفته آینده اقدامات لازم را آغاز خواهد کرد.

از سوی دیگر استقلالی ها با وجود ارائه لیست های مختلف، مذاکره جدی و ملموسی با هیچ بازیکنی نداشته اند و اسامی ذکر شده تنها در حد حدس و گمان است. چرا که برای جذب بازیکن جدید باید یک بازیکن از لیست خارج شود و بنابراین باید منتظر ماند تا دید در نهایت کدام بازیکنان حاضر به ترک تیم آبی پوش تهران هستند.

در این زمینه نکونام لیست جدایی خود را به باشگاه ارائه کرده است که در آن حدود 7 بازیکن حضور دارند. گفته می شود استقلال با ترکیبی از بازیکنان لژیونر و بومی در بهترین حالت می تواند 7 بازیکن جدید جذب کند.

استقلال از هفته آینده نقل و انتقالات را آغاز می کند; نکونام 7 بازیکن را در لیست خروج قرار داده است

این در حالی است که نام برخی از لژیونرهای فوتبال کشورمان که در قالب شایعات مطرح می شود فعلا نمی تواند صحت داشته باشد چرا که در درجه اول گرانی و دستمزد بالا مانعی بر سر راه این موضوع خواهد بود از این یکی بازگشت بازیکنان به فوتبال داخلی یک پیش نیاز مهم است

علاوه بر این موضوع اجرای سقف بودجه در فصل جدید فوتبال کشور از دیگر مواردی است که باشگاه استقلال را به سمت سقف گذاری برای هزینه های تابستانی سوق می دهد.

اما این احتمال وجود دارد که مدیران هلدینگ خلیج فارس پس از جلسه باشگاه استقلال تصمیمات جدیدتری بگیرند. بنابراین باید منتظر جلسه و مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه باشیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا