اخبار روز

استقلال از عدم قطعیت؛ هواداران حق دارند نگران باشند

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال با انتقاد از بلاتکلیفی در این باشگاه خواستار مشخص شدن هر چه سریعتر وضعیت کادر فنی و بازیکنان برای فصل آینده شد. او تاکید کرد که هواداران حق دارند نگران این وضعیت باشند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که این تیم باید هر چه سریعتر از بلاتکلیفی خارج شده و تکلیف ورود و خروج آنها مشخص شود.

مهدی پاشازاده در گفت وگو با تسنیم، درباره بلاتکلیفی کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت فوتبال ایران خوب نیست که این به یک سری اتفاقات برمی گردد. زمان بسیار مهم است و هر تیمی که بتواند زودتر شروع کند، چند قدم جلوتر از تیم های دیگر خواهد بود. مشکل استقلالی ها در سال های اخیر عقب ماندن از دیگر تیم ها بوده و این بار نباید اشتباهات گذشته تکرار شود.

وی در خصوص بحث همکاری بیشتر با جواد نکونام تصریح کرد: تا جایی که من اطلاع دارم نکونام قرارداد دارد و نباید در مورد تیمی که سرمربی آن قرارداد دارد اظهار نظر کرد. در مورد موضوعات دیگر چیزی نمی توانم بگویم. تنها واقعیت نگرانی هواداران استقلال است و حق دارند نگران باشند. هرجا مالک استقلال است این تیم برای مردم آنجاست. از مشکلات و اتفاقات تیم اطلاعی ندارم اما استقلال باید از بلاتکلیفی خارج شود. لیگ تمام شده و ورود و خروج استقلال باید قطعی شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره پرونده فساد در فوتبال ایران گفت: خیلی خوب است که پیگیر این پرونده هستند و امیدوارم به سرانجام برسد چرا که پیگیری این پرونده ها به پایان نرسیده است نابودی فوتبال کسانی که در سیستم قضایی کار می کنند می دانند که فساد وجود دارد. ما هم در این فوتبال به چیزهایی توجه می کنیم.

پاشازاده درباره تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در بازی پایانی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: تغییر نسل در تیم ملی همچنان نیاز به زمان دارد در بازی آلمان مقابل اسکاتلند شاهد آن بودیم چه تغییراتی ایجاد شد و برخی از بازیکنان تیم ملی آلمان که شجاعانه و با فلسفه جدیدی در مورد نحوه حضور سربازان بازی کردند. تیم ملی ایران هم به چنین بازیکنان و فلسفه ای نیاز دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا