اخبار روز سینما

استقبال کم از فیلم «نویسنده مرده» در گروه هنر و تجربه تنها 700 نفر فیلم جدید شهاب حسینی را دیده اند.

فیلم سینمایی «نویسنده مرده است» به کارگردانی شهاب حسینی پس از حدود سه ماه اکران در گروه «هنرو اکسپرینس» تنها 700 تماشاگر را به خود اختصاص داده است. این کارگردان سال گذشته فیلم «ساکنان ناکجا» را اکران کرد. فیلمی که 247 میلیون فروخت و بعداً در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمد..

به گزارش بازتاب آنلاین، شهاب حسینی از تابستان سال گذشته تا امسال دو فیلم در گروه هنر و تجربه دارد که مجموع فروش آنها به 300 میلیون نمی رسد.

درست است که تعداد مخاطبان هنر و تجربه زیاد نیست و به طور معمول بسیاری از مخاطبان برای تماشای این فیلم ها به سینما نمی روند، اما امید می رفت که نام شهاب حسینی بتواند استقبال بیشتری از این فیلم ها پیدا کند.

پریناز ایزد یار در نمایی از فیلم مقیم ناکجا

«مقیمان ناکجا» تیرماه سال گذشته به نمایش درآمد و 6000 بلیت فروخت. در نهایت با 247 میلیون فروش به شبکه خانگی رسید.

فیلم بعدی شهاب حسینی با نام «نویسنده مرده» کمتر از «مقیمان ناکجا» تبلیغاتی داشت و خیلی ها از اکران این فیلم بی اطلاع بودند. این فیلم 23 است اسفند سال گذشته اکران شد و در مجموع 700 نفر برای دیدن آن به سینماها آمدند. در حال حاضر فروش این فیلم به 39 میلیون تومان رسیده است.

فیلم
جیا مورا در نمایی از فیلم «نویسنده مرده است»

«نویسنده مرده است» بر اساس فیلمنامه آرش عباسی با بازی جیا مورا و جیمز واگنر ساخته شده است. نقش های این دو بازیگر را زهرا شکوفنده و منوچهر ولی زاده دوبله کرده اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا