اخبار روز سینما

استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی در پست اینستاگرامی باشگاه منچستر سیتی

امروزه استفاده از آهنگ های قدیمی ایرانی به ویژه آهنگ گل یه رواج یافته است. کوروش یگمایی این یک ترند در محافل اروپایی و کلیپ های اینستاگرام شد.

به عنوان یک پدیده جدید، استفاده از آهنگ های قدیمی ایرانی در محافل اروپایی و فیلمبرداری موزیک ویدیو در اینستاگرام و به طور کلی فضای مجازی رواج یافته است. این بار در دیدار منچسترسیتی و استون ویلا به این موضوع اشاره شد. آهنگ گل یخ در ویدئویی که این باشگاه انگلیسی برای ورود بازیکنان منچسترسیتی به زمین تهیه کرده از «کوروش یغمایی» استفاده شده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


آهنگ گل یه کوروش یغمایی در پست اینستاگرام منچسترسیتی استفاده شد

آهنگ گل یخ از کروش یغمایی با تلفیق موسیقی کهن ایرانی با صحنه های جدید فوتبال مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت. این استفاده از آوازهای کهن ایرانی در محافل فرهنگی بین المللی نشان دهنده غنا و تنوع فرهنگی ایران است و عموماً جهانیان را با آثار هنری ایران باستان آشنا می کند.

این کاربرد نه تنها با تلفیق موسیقی کهن ایرانی و صحنه های جدید فوتبال توجه زیادی را به خود جلب کرده است، بلکه باعث شده است تا علاقه مندان و طرفداران در سراسر جهان آثار هنری باستانی ایران را بشناسند. این فرآیند نشان دهنده غنا و تنوع فرهنگی ایران به جهان است و به طور کلی ترانه های کهن ایرانی را در محافل فرهنگی بین المللی ترویج می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پخش آهنگ گل یه کوروش یغمایی در پست اینستاگرام منچسترسیتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا