اخبار روز

استعفای آذری جهرمی از سمت دولتی پزشکیان

بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ محمدجواد آذری جهرمی یکی از چهره های سیاسی فعال در کرسی انتخابات مسعود است. پزشکیان رئیس جمهور منتخب نوشت: انتخابات تمام شد و مردم ایران و نظام اسلامی سربلند شدند. مقدمات برای آشتی دادن مردم با حقوقشان فراهم شد. امیدوارم این سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد و حفظ شود.

همانطور که از ابتدای کارزار انتخاباتی نوشتم، امروز که کار انتخاباتی به پایان رسیده است، مسئولیتی در کابینه جدید نمی پذیرم. من فکر می کنم شما باید با مردم صادق باشید و نباید با بازی با کلمات از وعده داده شده دور شوید. باید جانی تازه در روح دولت چهاردهم دمید. چهره های تکراری مردم را خسته می کند.

باید روی پایان پایان نامه و ادامه تحصیل در مقطع دکتری تمرکز کنم، این برنامه زندگی قبلی من بود و آن را دنبال خواهم کرد.

برای رئیس جمهور منتخب و دولت آینده آرزوی موفقیت دارم. او هم اکنون امید خیل عظیمی از مردم است و با صداقت و صداقت و پاکی و شجاعت خود انشاالله در اداره امور اجرایی کشور بدرخشد. با اندکی که دارم و با تمام توانم از او و راهش حمایت خواهم کرد تا در کنار اعمالش همه به زندگی برگردیم.

  • بیشتر ببین:
  • برافراشتن پرچم همجنسگرایان در عربستان سعودی

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

استعفای محمدجواد آذری جهرمی از سمت خود در دولت چهاردهم

فوتبال روزانه اینستاگرام
استعفای آذری جهرمی از سمت دولتی پزشکیان

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا