اخبار روز

استخاره برای نیکی لازم نیست

مقام معظم رهبری خطاب به کاندیداهای انتخابات تصریح کردند که برای کار خیر استخاره لازم نیست.

حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز ساعت 11 اسفند 1402 پس از رای گیری در اولین دقایق رای گیری دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خطاب به کسانی که برای شرکت در انتخابات مردد بودند گفتند: نیازی نیست. برای هر استخاره در کارهای خیر.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: از خداوند متعال خواستاریم که امروز روز مبارک ملت ایران باشد و زحمات مردم عزیزمان و دست اندرکاران مسائل مختلف انتخابات به نتیجه مطلوب برسد و عاقبت به خیر شود. ملت ایران

مقام معظم رهبری در دو توصیه خود فرمودند: «به مردم عزیزمان توصیه می‌کنم که قرآن ما را به رقابت و پیشی گرفتن از دیگران در کار خیر دعوت می‌کند.» من قبلاً هم گفته‌ام و امروز تأکید می‌کنم که فرصت را غنیمت بشمارید و به همان اندازه استفاده کنید. در اسرع وقت رای دهید.

وی افزود: توصیه دوم من این است که به اندازه نیاز به این حوزه رأی بدهید نه کمتر. مثلا در تهران 16 نفر برای خبرگان لازم است پس به 16 نفر رای دهید و کمتر از 16 نفر رای ندهید یا به 30 نفر در تهران به مجلس رای دهید و به کمتر از 16 نفر رای ندهید. این توصیه اکید من است.

آیت الله خامنه ای

مقام معظم رهبری در ادامه فرمودند: ملت عزیز ما بدانند که امروز چشم بسیاری از مردم جهان اعم از افراد و سیاستمداران و دارندگان مناصب معتبر ملی و سیاسی به ایران و به شماست که می خواهند ببینند شما چه هستید. انجام دهید و نتیجه انتخابات چه خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین تصریح کردند: هم دوستان و هم علاقمندان به ملت ایران و هم کفار از هر سو ناظر مشکلات کشور و ملت عزیز ما هستند. دوستان خود را راضی نگه دارید و منتقدان خود را ناامید کنید.

آیت الله خامنه ای

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا