اخبار روز سینما

استایل کژوال سحر قریشی در دبی همه را متعجب کرد!/ تیپ متفاوت با تی شرت و کلاه! / عکس

اینستاگرام سحر قریشی با انتشار عکسی جدید به روز شد. این بازیگر در این عکس با استایلی کژوال دیده می شود.

استایل کژوال سحر قریشی در دبی

استایل کژوال سحر قریشی در دبی / تیپ متفاوت با تی شرت و کلاه!

اولین فیلم سحر قریشی

اولین بار سال ۱۳۸۸ در ۲۰ سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم. در این فیلم نقش سایه را کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها بازی کردم.

سر فیلمبرداری فیلم «لج و لجبازی» از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد. به این ترتیب با پخش این سریال از ۴ مهر ۸۸ در کنار چهره های نوظهور دیگری چون شاهرخ استخری و سمانه پاکدل به اوج شهرت رسید.

استایل کژوال سحر قریشی در دبی / تیپ متفاوت با تی شرت و کلاه!

عاشقانه های سحر قریشی

در سال ۱۳۹۵ خانم قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با «امید علومی» خواننده پاپ را رسانه ای کرد. در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و خانم بازیگر رسما در گفتگوی بعد خود اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

در آبان ماه سال ۹۶ خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد. همچنین خبر ازدواج او با تتلو در سال گذشته به یکی از داغ ترین بحث های مجازی تبدیل شد.

سبک کژوال چیست؟

استایل کژوال را اغلب ما به عنوان لباس‌های راحت و شیک می‌شناسیم که برای موقعیت‌های غیررسمی خیلی مناسب نیستند. واقعیت هم همین است. کژوال یعنی هر لباس و اکسسوری که حالت کلاسیک و رسمی نداشته باشد. البته نباید آن را با لباس‌های اسپرت و ورزشی اشتباه بگیرید.

درست است که کژوال بودن یک مفهوم بسیار گسترده است اما محدودیت‌ها و قوانین خاص خود را هم دارد و به هر لباسِ راحتی نمی‌توان برچسب کژوال بودن زد. اما وجه مشترک بین تمامی اقلام مورد استفاده در این تیپ این است که فرد با آنها احساس راحتی و سبکی داشته باشد. همچنین در این استایل، محدودیت جنسیتی مطرح نبوده و اغلب لباس‌های این سبک را زنان و مردان می‌توانند به طور مشترک استفاده کنند.

البته لازم است اشاره کنیم که منظور از راحتی و سبکی این نیست که هر چه دستتان می‌آید بپوشید و بگوئید تیپ من کژوآل است. برای کژوال پوشیدن باید به مد و ترندهای روز هم توجه داشته باشید و طوری لباس بپوشید که شیک و آراسته به نظر برسید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا