اخبار روز سینما

استایل شیک نرگس محمدی و خواهرش در خارج جنجالی شد!/عکس

اینستاگرام نرگس محمدی با انتشار عکسی در کنار خواهرش در یک کشور خارجی به روز شد. این بازیگر محبوب یک خواهر به نام سارا و یک برادر به نام محسن دارد.

استایل نرگس محمدی و خواهرش در خارج از کشور

استایل نرگس محمدی و خواهرش در خارج از کشور/ عکسی که نباید لو می رفت!

سن نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد نهم فروردین 1362 در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس پرستاری شد، کار خود را با شرکت در کلاس های بازیگری آغاز کرد و با بازی در سریال ستایش به شهرت رسید.

خانواده نرگس محمدی

نرگس محمدی در خانواده ای اصالتا اهل شهر سراب آذربایجان شرقی به عنوان اولین دختر در تهران به دنیا آمد. او را به کلاس های هنرپیشگی موسسه کارنامه کشاند و زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی و مهتاب نصیرپور و … دوره های مختلف را گذراند.

همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی شهریور در سال 1394 دورهمی مهران مدیری مهمان آن برنامه بود که با کمال صداقت گفت که مدت زیادی است که نامزد نکرده ام. چند ماه بعد در اردیبهشت ماه 96 نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد، خبر این ازدواج با انتشار چند عکس از تالار عروسی در منطقه سعادت آباد تهران در رسانه ها منتشر شد. مراسم نامزدی آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا