اخبار روز سینما

استایل شیک و جذاب ریحانه پارسا در ترکیه همه را شگفت زده کرد!/عکس

اینستاگرام ریحانه پارسا با انتشار عکسی از یک استایل مشکی دخترانه به روز شد. این بازیگر محبوب چند سالی است که به ترکیه مهاجرت کرده و جزئیات زندگی او سوژه داغ فضای مجازی است.

مدل مشکی دخترانه ریحانه پارسا

استایل مشکی دخترانه ریحانه پارسا در ترکیه منفجر شد / استایل احمقانه پرحاشیه + عکس

سن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند ۱۳۷۷ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او دیپلم بازیگری از هنرستان تئاتر دارد و به عکاسی و مدلینگ علاقه داشت.

ریحانه پارسا در نقش لیلا

او می گوید من همیشه جاه طلب بودم. حدود 250 نفر برای نقش لیلا در سریال پدر تست دادند که حتی برخی از آنها بازیگران سرشناسی بودند اما در نهایت قبول شدم و بسیار خوشحالم. خدا را شکر کارگردان و نویسنده متوجه توانایی های من شدند و برای این نقش انتخاب شدم.

اخلاق ریحانه پارسا

من همیشه در زندگی ام جاه طلب بودم و فکر می کنم به همین دلیل چنین موقعیتی برای من اتفاق افتاد. البته این برنامه من بود و دیر یا زود به این جایگاه می رسیدم. بعد از اتمام مدرسه و در حین تحصیل در دانشگاه تصمیم گرفتم به صورت حرفه ای تئاتر را شروع کنم و تصور می کردم که بعد از چند سال این اتفاق برای من می افتد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا