اخبار روز سینما

استایل عجیب و غریب ترلان پروانه در تالار عروسی [+عکس]

به تازگی تصاویری جدید از استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی منتشر شد که حواشی و بازخوردهای عجیبی را با خودش به همراه داشت.

اخیراً تصویری عجیب از تیپ جدید ترلان پروانه به انتشار رسید که استایل خاص تالار عروسی ترلان پروانه را به نمایش می‌گذارد و حواشی زیادی را همراه داشت.

در این تصویر که ترلان پروانه با استایل عجیب در آن حاضر، جالب توجه از رسانه های قرار داخلی گرفته شده است.

استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی

ترلان پروانه

ترلان پروانه، از بازیگران نسل جوان در کشور است که حواشی زیادی در چند سال گذشته برای خودش همراه داشت. او پیش از، شایعاتی را که برای ازدواج و ارسلان قاسمی را برخی از دامن زدند را رد کرد و از حواشی او، کاست شد.

حالا او در جدید، در یک تالار عروسی و عکس سلفی خودش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

تیپ جدید ترلان پروانه

تَرْلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ بازیگر اهل ایران است. او در بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه بهترین بازیگر.

او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که از دوران کودکی وارد اینشرده می شود . فارغ التحصیل رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از بنام عرفان دارد، خانه مادرش فروغی دار که به بازیگری علاقه دارد و پدرش مهندس است.

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم. ماجرای ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در اینستاگرام اینستاگرام آغاز شد که جرقه در ذهن مردم ایجاد شد با حضور سعید سعید اللهی در جشنواره فجر این جرقه جرقه قدرت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا