اخبار روز سینما

استایل خیره‌کننده “شیلا خداداد” و همسرش در دبی برای کنسرت رضا صادقی!/ عکس

عکسی از شیلا خداداد و همسرش که در کنسرت رضا صادقی حضور داشتند.

یک عکس از شیلا خداداد در کنسرت رضا صادقی در دبی منتشر شده است. شیلا خداداد، بازیگر مشهور سینمای ایران، در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخته است. او پس از انجام عمل بینی، با آقای فرزین سرکارات ازدواج کرده و فعل‌آن، همسرش است که یک جراح زیبایی ماهر است. فرزین سرکارات در حال حاضر دارای دو فرزند، یک پسر و یک دختر، هستند. به علاوه، شیلا خداداد در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد. خبری در رسانه‌ها به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد شیلا خداداد چگونه برخورد می‌کند اگر همسر پزشکش بخواهد به او خیانت کند.

استایل خیره‌کننده "شیلا خداداد" و همسرش در دبی برای کنسرت رضا صادقی!/ عکس

ماجرای ملاقات شیلا خداداد و همسرش:

چطور با هم آشنا شدید و چطور به این نتیجه رسیدید که می توانید یک زندگی مشترک داشته باشید؟

رفتم دکتر گفتم دکتر دماغم قشنگه لطفا اصرار نکن که عمل کنم دکتر هم اصرار کرد بینیتو عمل کن حالا اگه اصرار کردی قبول کن. جراحی بینی من! (می خندد)

پس تو پیش آنها رفتی، آنها پیش تو نرفتند؟

نه! آنها به من آمده بودند تا بینی شان را عمل کنند! دکتر نیز به من سر زد و پرسید نظرم درباره بینی او چیست؟! (با خنده)

اما جدی باشید، قبلاً از چند تن از همکاران بازیگرم و دوستانم شنیده بودم که کار ایشان خیلی خوب است، اما هیچوقت قصد جراحی بینی نداشتم و می ترسیدم که شکل چهره ام تغییر کند. سال ها بود که به دکتر می رفتم، اما هیچ وقت رضایتم را نداشتم که جراحی بینی انجام دهم. اما در نهایت، بر اساس توصیه هایی که از دکتر شنیده بودم، به او مراجعه کردم و با اجازه دادن به او برای عمل بینی، هم نتیجه بینی خوبی به دست آوردم و هم با‌ او آشنا شدم و بعد با او ازدواج کردم.

دکتر سرکارات پس از عمل بینی، متوجه بهبودی ظاهری خود شد و به شوخی گفت که باید با خودش ازدواج کند. در ادامه، با بیماریش شوهری آشنا شدند و به دلیل این که اهداف و سبک زندگی مشابه داشتند، رابطه خود را گسترش دادند. بعد از مدتی، با توجه به عدم تمایل هر دو به رابطه‌های نامطبوع، تصمیم به ازدواج گرفتند. همچنین، به دلیل شباهت فرهنگی خانواده‌هایشان، خانواده‌ها نیز به این ازدواج تشویق کننده بودند و بر اساس این ملاحظات، آن‌ها به زودی ازدواج کردند.

سامیار سرکارات فرزند فرزین سرکارات و شیلا خداداد بود و در ماه آبان سال 1392 در آمریکا به دنیا آمد. دلیل اینکه شیلا فرزند خود را در آمریکا به دنیا آورد، سفر‌های فراوان خود به آمریکا و وجود پدرش در آنجا بود. اضافه به این، او همچنین اقامت معتبر در ایالات متحده داشت و به خاطر اینکه می‌خواست فرزندش از این امتیاز بهره‌مند شود و در آینده بدون هیچ مشکلی به سراسر جهان سفر کند، تصمیم به دنیا آوردنش در آمریکا گرفت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا