اخبار روز سینما

سوژه شدن استایل زمستانی همسر مهران غفوریان + تصویر

در ادامه عکس جدیدی از همسر مهران غفوریان را خواهید دید.

آرزو کریمی همسر مهران غفوریان عکسی از استایل زمستانی خود منتشر کرده است. او یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرام است. مهران غفوریان در 13 دی در سال ۱۳۹۳ در سن ۴۰ سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد. این زوج بعد از 4 سال در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ صاحب یک دختر به نام «حنا» شدند.

استایل زمستانی همسر مهران غفوریان

استایل زمستانی همسر مهران غفوریان / کت کوتاه وبلاگ نویس موضوع شد + عکس

سن مهران غفوریان

مهران غفوریان در ۳ شهریور 1353 به دنیا آمد و بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. ابتدا در رشته نقاشی فارغ التحصیل شد، اما با بازی در سریال «لبخند سوم» (1373) وارد عرصه بازیگری شد. او در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید. هنر را از پدرم به ارث برده ایم، خدا رحمت کند او را، ایشان خوشنویس و نقاش بودند، تار می زدند، برادرم مهدی که پنج سال از من بزرگتر است، در دانشگاه موسیقی خوانده است.

مهران غفوریان ورزشی

وقتی صحبت از ورزش می شود، بیشتر افراد به یک تیپ و هیکل خاصی فکر می کنند و اگر مثلاً بگویم ورزش می کنم، هیچکس حرفم را باور نمی کند. اما حقیقت این است که مدتی این ورزش را کاملا جدی دنبال کردم و نزد برادرم ورزش های رزمی را آموختم و توانستم در کاراته مدارج خوبی کسب کنم.

مهران غفوریان در خندوانه

غفوریان در سال ۱۳۹۴ در مسابقه خنداننده برتر در برنامه خندوانه موفق شد به مرحله نهایی راه یابد و به همراه امیرمهدی ژوله مقام اول را کسب کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا