اخبار روز سینما

استایل جنجالی هانده ارچل در کلیپ تبلیغاتی ماه کامل

استایل هانده ارچل در کلیپ تبلیغاتی او توجه برند پوشاک Nocturne به نام Full Moon را به خود جلب کرد. برای دیدن استایل جدید هانده در این مطلب با ما همراه باشید.

با توجه به پست های اینستاگرامی هانده ارچل بازیگر زیبای ترکیه ای می توانید کاور جدید هانده ارچل شناختن اعلامیه های ماه کامل هانده ارچل به تازگی تولید و منتشر شده است که بسیار جذاب است.

در ویدیوی تبلیغاتی ماه کامل هانده ارچل مدل موی جدید این بازیگر را مشاهده می کنید. جلوی موهایش کوتاه است و در کل رنگش تغییر کرده که احتمالا کلاه گیس است.

استایل هانده ارچل در کلیپ تبلیغاتی

کاور جدید هانده ارچل

دخترانی زیبا که به دنبال بهترین و امروزی ترین استایل هستند، پوشش های مختلف بازیگران و مدل های دنیا را دنبال می کنند. ترکیه یکی از کشورهای پیشرو در زمینه ارائه انواع مدل لباس می باشد. هانده ارچل مدتی چهره تبلیغاتی برند پوشاک دفاکتو بود و از این طریق با ارس بلوط اینملی پیوند خورد.

اما این روزها این بازیگر خوش تیپ ترکیه ای در حال انجام تبلیغات برای برند پوشاک Nocturne است. در لینک زیر می توانید چند فیلم تبلیغاتی این برند پوشاک را مشاهده کنید:

ویدیوی تبلیغاتی با نام Full Moon را در زیر مشاهده کنید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا