اخبار روز سینما

استایل شگفت انگیز علی صادقی در خارج از کشور همه رو متعجب کرد! / عکس

علی صادقی یکی از بازیگران طنز سینما و تلویزیون است که در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته است. او در این سال ها با حضور در فیلم ها و سریال های طنز مردم را به خنده انداخت. عکس باورنکردنی علی صادقی یکی از بهترین بازیگران سریال های طنز و جلب توجه با استایل عجیبش در خارج از کشور منتشر شد.

بیوگرافی علی صادقی

علی صادقی بازیگر سریال های طنز ایرانی می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و با بازی در سریال خانه به دوش و متهم گریخت به اوج شهرت رسید. او دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر است. بازی در فیلم سینمایی ایکس لارج، عشقولانس و پیتزا مخلوط را در کارنامه هنری خود دارد.

 علی صادقی

مدتی در مورد ازدواج علی صادقی با خاله شادونه شایعات زیادی در رسانه ها منتشر شد که خودش شخصا در برنامه شام ایرانی این خبر را تکذیب کرد. در سایت های مختلفی دیده می شود که علی صادقی ازدواج کرده و متاهل است اما همسرش ملیکا زارعی نیست . در حال حاضر علی صادقی هیچ خبری از ازدواجش و متاهل بودنش را به طور رسمی اعلام نکرده است.

ملیکا زارعی همسر علی صادقی نیست!

مدت ها بود که شایعاتی مبنی بر اینکه ملیکا زارعی همسر علی صادقی است در فضای مجازی منتشر می شد که هر دو تکذیب کردند. عکس همسر علی صادقی هنوز منتشر نشده است.

 علی صادقی

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا