پوستر انیمیشن شنگول منگول رونمایی شد و این اثر قرار است 16 مهرماه در «جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» به نمایش درآید.

انیمیشن سینمایی شنگول منگول که پیش از این تحت عنوان گولز در «بازار جهانی و جشنواره‌های بین‌المللی» معرفی شده بود، به‌زودی در ایران به نمایش درمی‌آید. این انیمیشن در تاریخ 16 مهرماه برای اولین بار در «سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» روی پرده خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های ایرانی 2023 و تمام دوران

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


از پوستر انیمیشن شنگول منگول رونمایی شد

این اثر به کارگردانی «کیانوش و فرزاد دالوند» و با تهیه‌کنندگی «داریوش دالوند» و «سارا امامی»، پس از پایان موفقیت‌آمیز در جشنواره‌های جهانی، به جشنواره داخلی آمده و به زودی راهی اکران عمومی خواهد شد. فیلمنامه این انیمیشن بر اساس داستان فولکلور «شنگول و منگول» نوشته شده و «کیانوش دالوند» به همراه نویسندگان آمریکایی و کانادایی در آن مشارکت داشته‌اند.

پوستر انیمیشن شنگول منگول

شنگول منگول در جشنواره‌های معتبری نظیر «ساندنس»، «ورشو»، «کنیا»، «قاهره» و «گوا» حضور داشته و موفق به کسب سه جایزه در «جشنواره فیلم کنیا» شامل بهترین انیمیشن، بهترین فیلمنامه و بهترین صداگذاری شده است. همچنین، این انیمیشن «دیپلم افتخار بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کودک ساندنس» را نیز از آن خود کرده است.

حضور این انیمیشن در «بازار جهانی برلین» نیز به تحسین‌های مثبت از صنعت انیمیشن ایران کمک کرده و نظرها را به سمت این حوزه جلب کرد. انیمیشن شنگول منگول با سرمایه‌گذاری «شرکت کارت گردشگری پارس» (پلتفرم شیدا) و حمایت «بانک گردشگری» تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پوستر انیمیشن شنگول منگول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما