دروازه بان جوان تیم سپاهان صحبت های عجیبی در مورد  پرسپولیس و علیرضا بیرانوند زد. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، شبی که سپاهان در یک بازی فوق العاده حساس با گل فوق العاده رضا اسدی پرسپولیس را شکست داد، علی‌ کی‌خسروی سنگربان تیم فصل گذشته سپاهان در این مسابقه حضور داشت.

البته کی خسروی در هفته های پایانی فصل گذشته مصدوم شد و شانس حضور در لیست این فصل سپاهان را از دست داد. البته او امیدوار است شانس دیگری برای حضور در اردوی طلای پوشان اصفهانی داشته باشد.

با این سنگربان درباره بازی در نقش جهان گفت و گو کردیم و گفت: همه فکر می کنند سپاهان و پرسپولیس ال کلاسیکو ایران هستند اما من بازی با استقلال را ال کلاسیکو می دانم و از بچگی این کار را انجام داده ام. من طرفدار پرسپولیس و رنگ قرمز بودم از این تیم متنفر بودم و دوست نداشتم. البته با تمام احترامی که برای هواداران پرسپولیس قائلم!

سنگربان اصفهانی تیم سپاهان در خصوص سوپرگل رضا اسدی در این بازی گفت: از موقعیت ویژه گل رضا را دیدم و شوکه شده بودم و باورم نمی شد که توپ وارد دروازه شود. چون قبل از بازی هواداران ما که کری می خواند اعصابم را خراب کرده بودند. دوست داشتم مهاجم باشم و در این بازی برای او گل بزنم و رضا هم خوب کار کرد و به او و هوادارانمان تبریک می گویم.

کی خسروی درباره شرایطش در تیم سپاهان گفت: چهار ماه از ناحیه کمر مصدوم بودم و خدا را شکر الان خیلی بهترم. من با آقای ساکت جلسه ای داشتم و تصمیم گرفته شد.» او و پزشک تیم با سرمربی تیم آقای مورایس صحبت خواهند کرد. برای اینکه بتوانم به تمرینات برگردم از سرمربی تیم و همچنین پزشک خوب سپاهان که در این مدت همراه من بودند تشکر می کنم.

دروازه بان ذخیره سپاهان درباره رقابت با پیام نیازمند گفت: چهار سال با پیام نیازمند کار کردم پیام قبل از اینکه گلر خوبی باشد آدم خوبی است و از پیام درس دانایی و مردانگی را یاد گرفتم. جدا از فوتبال به نظر من پیام یک فرد کامل در همه زمینه هاست.

بازیکن سال گذشته تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا بعد از مصدومیت تصمیم به بازی در تیمی غیر از سپاهان گرفته است، گفت: البته دوست دارم بیشتر بازی کنم اما در حال حاضر می خواهم در سپاهان جا بیفتم و به عشق کودکی  کمک کنم.

این بازیکن در خصوص آینده تیم سپاهان در این بازی ادامه داد: با کسر چهار امتیاز و جریمه ما به نوعی ما را نابود کردند. اما ما سپاهان یکی از پرافتخارترین تیم های ایران هستیم که ۵ قهرمانی لیگ را به دست آوردیم و هیچ زمانی پا پس نمی‌کشیم بنابراین ما تسلیم نخواهیم شد و می خواهیم ششمین قهرمانی خود را در این فصل جشن بگیریم.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *