اخبار روز سینما

غوغا آفرینی دوباره رضا رشید پور! / توئیت جنجالی رشید پور او را سر تیتر خبرها قرار داد! + فیلم

رضا رشید پور با لایو جنجالی اخیرش بسیار حاشیه ساز بوده و جنجال زیادی بر پا کرده است. او به تازگی با انتشار خبری دیگر بر سر زبان ها افتاده و خبر ساز شده است. در ادامه بیشتر در مورد این خبر خواهید خواند.

پس از پخش خبر بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار که به عنوان مجری در برنامه های مسابقه ای، سر و صدای زیادی به پا شد و رشیدپور در ادامه با انتشار توییتی به یکی از هوادران پاسخ داد.

واکنش ها رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیماا

یکی از کاربران در اصل برای رشیدپور نوشته است:

غوغا آفرینی دوباره رضا رشید پور! / توئیت جنجالی رشید پور او را سر تیتر خبرها قرار داد! + فیلم

سلام آقا رضا. قطعا برمیگردی؛ چون قبلا برگشتی! بنابراین اساساً مخاطب هدف این توییت مدیران س و ص بودند نه شما.

واکنش رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیما را در ادامه مشاهده می کنید:

واکنش رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیما

او سپس خطاب به این کاربر نوشت:

سلام عزیزم. می دانید که رادیو و تلویزیون بیش از 50 شبکه تلویزیونی دارد. فرض کنید من یک روز به کانال سه برمی گردم. هنوز هم می‌توانید توییت‌های افراد را در 49 شبکه‌ دیگر بخوانی و لبخند بزنی، نگران نباش.

رضا رشیدپور مجری و تهیه کننده تلویزیون از ماجرای گفتگوی خود با امیرحسین مقصودلو گفت:

به نظر من تصویر امیرحسین مقصودلو پس از مهاجرت یکی از آنهایی است که هیچ شباهتی به تصویر قبلی ندارد. این نکته را هم در شکل و هم در محتوا نمی توان انکار کرد. من روانشناس یا جامعه شناس نیستم، بنابراین نمی توانم هیچ تحلیل اساسی در مورد اینکه این دگرگونی چیست و چرا رخ داده است، انجام دهم. بنابراین، به مشاهدات خارج از چند ساعت گفتگو با او اکتفا می کنم.
آن روزها در غرب تهران مغازه پوشاکی وجود داشت و دسترسی به او و گروهش برای هماهنگی و گفتگو کار سختی نبود. همان فروشگاهی است که هر روز ده ها طرفدار تتلیتی برای دیدنش صف می کشند و امیر تتلو می گوید چیزی نمی خرند و فقط عکس می گیرند.

او همچنین گفت:

او با صراحت از زندگی فقیرانه خود صحبت می کرد و مدام تاکید می کرد که «از هیچی به اینجا آمدم» و… وقتی وارد استودیو شدیم خندید و گفت که پیراهنم را با دکور تو ست کردم. نگاهی به لباسم انداخت و گفت چرا وقتی اومدی پیش من کت و شلوار پوشیدی؟ او گفت اگر سالن برج میلاد را به من بدهند هزار بار سالن را پر و خالی می کنم و لباس رسمی می پوشم.

انرژی او در طول گفتگو بسیار بالا بود و ارزیابی من این است که امیرحسین مقصودلویی که روبروی من در استودیو «دید در شب» نشسته است، از هوش هیجانی و بهره هوشی بالایی برخوردار است. نگاه كنید چقدر با اطمینان از کمیته امداد صحبت می کند. ببینید او بدون پرده از سختی های زندگی اش صحبت می کند. اگر شما جای او بودید، آیا این قسمت های دردناک زندگی تان را باز می کردید یا پنهان می کردید؟

روایت رضا رشیدپور از مصاحبه اش با امیر تتلو
روایت رضا رشیدپور از مصاحبه اش با امیر تتلو

رضا رشیدپور در پایان مصاحبه اش درباره امیر تتلو گفت:

راستش من هیچ وقت مخاطب کار تتلو نبودم. به خصوص در این اواخر که بین سلایق و علایق من و سبک زندگی او فاصله پیدا شد. اما کتمان نمی کنم که در آن گفتگوی چند ساعته چیزی جز تواضع و هوش و اخلاص ندیدم. این را هم اضافه کنم که آقای تتلو و دوستانش قبل از انتشار درخواستی برای بازبینی و یا سانسور بخشی از آن مصاحبه نداشتند. فیلم گفتگو با او رکورد دانلود در یک ساعت اول در آپارات را شکست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا