از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟

از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟

بازتاب آنلاین (بازتاب نویس) که یکی از قدیمیترین رسانه‌های فارسی میباشد در این مقاله که با عنوان از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟ است جدیدترین اخبار ایردراپ های فارسی را قرار خواهد داد.

بازی‌های محبوب تلگرامی آماده عرضه توکن‌های خود به میلیون‌ها کاربر هستند. در این گزارش، سعی شده تا هر آنچه شما کاربران باید در خصوص زمان انجام ایردراپ بازی‌های تلگرامی بدانند را برای شما بگوییم. به گزارش دی‌کریپت (Decrypt) امسال شاهد محبوبیت چشمگیر بازی‌های مبتنی بر تلگرام بودیم که با وعده پیشرفت درون بازی و دریافت سهمی از توکن‌های آینده، توجه بسیاری را به خود جلب کردند. برای برخی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین این بازی‌ها، زمان ایردراپ و عرضه توکن فرا رسیده و تاریخ‌ها مشخص شده و بازیکنان نیز مشتاقانه منتظر دریافت سهم خود هستند.

از بازی کلیکی فوق‌العاده محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) که به ساخت صرافی ارز دیجیتال می‌پردازد تا بازی مبارزه‌ای راکی ربیت (Rocky Rabbit) و دیگر بازی‌های مشابه، این مینی اپ‌های تلگرامی ترندی جنون‌آمیز در صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد کرده‌اند. اکنون زمان آن رسیده که توکن‌های این پروژه‌ها موج جدیدی را در صنعت و بازار آغاز کنند.

آیا این بازی‌ها پس از عرضه توکن‌هایشان همچنان محبوب خواهند ماند؟ برخی از آنها ممکن است مانند نات کوین (Notcoin) پس از انجام ایردراپ ارزش خود را بیش از حد انتظار نشان دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به فراموشی سپرده شوند. اما در حال حاضر، مواردی که در گزارش ما آمده پرهیاهوترین ایردراپ توکن بازی‌های تلگرامی هستند که در افق پیش رو قرار دارند. در ادامه، این بازی‌ها را به ترتیب تاریخ عرضه بررسی می‌کنیم.

راکی ربیت (Rocky Rabbit)

از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟

تاریخ ایردراپ: ۲۳ سپتامبر (۲ مهر)

راکی ربیت بیش از ۲۵ میلیون بازیکن را جذب کرده که با کلیک بر صفحه نمایش، سکه جمع می‌کنند تا بتوانند مبارز پشمالوی خود را آموزش دهند. این بازی هنوز جزئیات نحوه تخصیص توکن به بازیکنان بر اساس گیم‌پلی آنها را مشخص نکرده است، اگرچه منوی «ایردراپ» در بازی اشاره می‌کند که بازیکنان می‌توانند «با مبارزه در نبرد کسب درآمد کنند»، اما این ویژگی هنوز فعال نشده است.

با این حال مشخص است که ایردراپ این توکن به سرعت در حال نزدیک شدن است: در ۲۳ سپتامبر، این پروژه توکن ربیت کوین (RabBitcoin) با نماد معاملاتی RBTC را در بلاک چین تون نتورک (TON Network) عرضه خواهد کرد. توییتی از این پروژه اشاره کرده که این توکن «در صرافی‌های بزرگ لیست خواهد شد» و امروز نیز در کانال تلگرامی آنها اعلام شد که توکن راکی ربیت در روز ۲۳ سپتامبر در صرافی‌های مکس‌سی (MEXC) و بینگ‌اکس (BingX) لیست خواهند شد. بنابراین، احتمالاً این تاریخ، زمان ایردراپ توکن به بازیکنان نیز خواهد بود.

 همستر کامبت (Hamster Kombat)

تاریخ ایردراپ همستر کامبت
از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟

تاریخ ایردراپ: ۲۶ سپتامبر (۵ مهر)

در همستر کامبت، بازیکنان به عنوان یک همستر، با کلیک‌های پی در پی تلاش می‌کنند تا امپراتوری صرافی ارز دیجیتال خود را بسازند. این بازی موفقیتی خیره‌کننده داشته و بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن و بزرگترین کانال تلگرام در جهان را به خود اختصاص داده است.

با این اوصاف، طرفداران برای عرضه و ایردراپ توکن  HMSTR که در ۲۶ سپتامبر اتفاق می‌افتد، هیجان‌زده هستند. این پس از تأخیری است که در ایردراپ برنامه‌ریزی شده برای ماه جولای رخ داد، زیرا تیم به زمان آماده‌سازی بیشتری برای انجام ایردراپ نیاز داشت. این توکن در شبکه تون تلگرام عرضه خواهد شد، همان بلاک چینی که عرضه موفق نات کوین در آن انجام شد.

تیم بازی جزئیاتی را درباره عوامل مؤثر در تخصیص ایردراپ به هر بازیکن به اشتراک گذاشته است، از جمله میزان درآمد غیرفعال درون بازی که کسب کرده‌اید، تعداد بازیکنان دیگری که به بازی دعوت کرده‌اید و موارد دیگر.

ایکس امپایر (X Empire)

تاریخ ایردراپ ماسک امپایر
از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟

تاریخ ایردراپ: سپتامبر/اکتبر (مهر/آبان)

ایکس امپایر، که قبلاً با نام ماسک امپایر (Musk Empire) شناخته می‌شد، اعلام کرده که فاز استخراج آن در روز ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) به پایان می‌رسد. پایان فاز استخراج یکی از آخرین گام‌های مهم قبل از ایردراپ خواهد بود، که حرکتی مشابه نات کوین را تداعی می‌کند و نشان می‌دهد که عرضه توکن نمی‌تواند خیلی دور باشد.

این بازی تلگرامی با تم ایلان ماسک (Elon Musk)، ایردراپ توکن را برای اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر وعده داده است. اخیراً این پروژه اعلام کرده که شروع به سوزاندن سکه‌های درون بازی بازیکنانی کرده که بیش از ۳۰ روز بازی نکرده‌اند، تا اطمینان حاصل کند که بازیکنان فعال سهم بزرگتری دریافت می‌کنند و قطعاً چنین اقدامی، برای انگیزه دادن به بازیکنان غیرفعال نیز هست.

میم فای (MemeFi)

تاریخ ایردراپ میم فای
از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟

تاریخ ایردراپ: ۹ اکتبر (۱۸ مهر)

میم فای یک بازی مبارزه‌ای کلیکی است که در آن بازیکنان با غول‌های بزرگی مبارزه می‌کنند که از میم‌ کوین‌هایی مانند پپه (Pepe) و دوج (Doge) الهام گرفته‌اند. برخلاف سایر بازی‌های این لیست، میم‌فای به جای کار بر روی شبکه تون تلگرام، در حال ساخت روی شبکه مقیاس‌پذیری اتریوم به نام لینیا (Linea) است.

ایردراپ در روز ۹ اکتبر انجام خواهد شد، یعنی همان زمانی که به گفته تیم توسعه‌دهنده، توکن میم فای (MEMEFI) در «چندین صرافی درجه یک» لیست خواهد شد. هنوز تصمیم‌گیری نشده که چگونه تخصیص توکن بازیکنان تعیین خواهد شد، اما یک گزینه «چک‌کننده ایردراپ عمومی» قبل از رویداد برای بازیکنان در دسترس خواهد بود.

تپ سواپ (TapSwap)

تاریخ ایردراپ تپ سواپ
از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟

تاریخ ایردراپ: سه ماهه سوم ۲۰۲۴ (اواسط مهر تا اواسط دی)

تپ سواپ یک بازی کلیکی دیگر است که در ماه‌های اخیر ده‌ها میلیون بازیکن را جذب کرده است. در یک حرکت اخیر، این بازی یک حالت جدید شهرسازی به نام تپی تاون (Tappy Town) اضافه کرده که به شما امکان می‌دهد ساختمان‌های متعددی را ارتقا داده و بهبود بخشید تا پاداش‌های اضافی را آزاد کنید.

عرضه و ایردراپ توکن این پروژه در TON تأیید شده است و تیم تپ سواپ به دنبال راه‌اندازی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی است. این در حالی است که توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که در حال حاضر در حال شکل دهی به توکنومیکس آن هستند و با صرافی‌های درجه یک مذاکره می‌کنند.

کتیزن (Catizen)

تاریخ ایردراپ کتیزن
از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟

تاریخ ایردراپ: نامشخص

ایردراپ کتیزن چه زمانی خواهد بود؟ کسی هنوز کاملاً مطمئن نیست. پلوتو استودیو (Pluto Studio)، توسعه‌دهنده کتیزن، در ابتدا قصد داشت توکن  (CATI) را در ماه جولای عرضه کند، اما سپس به دلیل چالش‌های مربوط به هماهنگی عرضه و ایجاد یک اکوسیستم بازی پایدار، آن را به تعویق انداخت.

با این حال، با توجه به عجله اخیر بازی‌ها برای تعیین تاریخ‌های ایردراپ در سپتامبر، کتیزن در حال تبلیغ نوعی رویداد یا اعلام بزرگ برای روز ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) است. البته مشخص است که برخی از بازیکنان این بازی به طور آشکارا از تأخیرها و پیام‌های مبهم تیم توسعه‌دهنده آن خسته شده‌اند. در هر صورت، ما باید منتظر بمانیم و به احتمال بسیار زیاد، به زودی اطلاعات بیشتری درباره برنامه‌های این بازی با تم گربه بشنویم.

منبع: ارزدیجیتال

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :