اخبار روز سینما جهان

شکایت از میا گاث به خاطر خشونت در صحنه فیلمبرداری !/جزئیات

یک بازیگر سیاهی‌لشکر، روز جمعه از میا گاث به خاطر خشونت در صحنه فیلمبرداری شکایت کرد و ادعا کرد که در آوریل سال گذشته، «گاث» به سر او لگد زده است.

جیمز هانتر یکی بازیگران MaXXXine ادعا می کنند که او پس از لگد زدن گاث به او در حین ساخت فیلم، دچار ضربه مغزی و جراحت عجیبی شده است. او در این دادخواست اعلام کرد که به مدت سه روز برای ایفای نقش  «Dead Parishioner» استخدام شده است و این اتفاق در شب افتتاحیه برای او خواهد افتاد.

از میا گاث به دلیل خشونت در صحنه فیلمبرداری شکایت شد

«جیمز هانتر»، که در دنباله های X و Pearl بازی کرد، در شب اول فیلمبرداری چندین ساعت غرق در خون جعلی روی زمین دراز کشید. به این ترتیب، گاث قرار بود از کنار او بدود، به او نگاه کند و به دویدن ادامه دهد. با این حال، هانتر ادعا می کند که گاث در برداشت چهارم تقریباً روی او قدم گذاشته است. او از دستیار دوم کارگردان شکایت کرد و این نگرانی به «گاث» منتقل شد.

او مدعی است که در برداشت بعدی، گاث عمداً با چکمه به سر او ضربه می زند. پس از پایان صحنه، هانتر ادعا می کند که گاث او را تحقیر کرده و در حمام او را مسخره کرده است.

میا گاث

این اثر دنباله‌ای بر فیلم‌های اسلشر X و Pearl است که هر دو در سال ۲۰۲۲ اکران شدند. سومین فیلم از این سه گانه ترسناک به کارگردانی تی وست و با بازی «میا گاث» است و مقرر شده در پایان سال جاری اکران شود.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا