نمایش مجموعه تئاترهای قدیمی در پردیس تئاتر شهرزاد! / نمایش11 تئاتر با ژانرهای مختلف!

11 تئاتر با ژانرهای مختلف و متناسب با سلایق مخاطبان در مهرماه در پردیس تئاتر شهرزاد پخش خواهد شد. در ادامه ساعت و جزئیات دقیق پخش این تئاترها را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، در این مدت نمایش هایی از هادی مرزبان، جواد عصافی، نادر فلاح، افشین زمانی و… اجرا می شود.

پردیس تئاتر شهرزاد در هر دوره اجرا میزبان نمایش های موفقی از دوران گذشته، نمایش های آیینی سنتی درجه یک و آثار مهم تئاتر کودک و نوجوان است.

علی نصیریان، گروه تئاتر و هادی مرزبان

نمایش “بنگاه تئاترال” به نویسندگی و کارگردانی علی نصیریان که 50 سال پیش اجرا شد، نهم مهر ماه به کارگردانی هادی مرزبان به پردیس تئاتر شهرزاد می آید.

«بنگاه تئاترال» حال و هوای تخت حوضی دارد و یک نمایش فولکلور کهن و ایرانی است. در این اثر که یکی از داستان های کهن است، جنگجوی جوان توسط شخصیتی به نام وروره جادو طلسم می شود و به خواب می رود. دخترک عاشق داستان تصمیم می گیرد طلسم را از بین ببرد و مرد جوان را بیدار کند.

این قطعه که متن آن برگرفته از آثار معروف مشهور علی نصیریان است، مجید مظفری، علی فتحعلی،رسول نجفیان، داود فتحعلی‌بیگی، محمود بصیری،هادی عطایی، سامان تیرانداز، آیه قبادیان، هادی عطایی،کوروش رخشنده، محمدرضا میرحسینی، حاتم میرزایی، علی یارلو،مهراد ابریشم‌کار، ، نگار مقدسی،آرزو صراف،لیدا معتمد،زهره رستگار مقدم و جمعی دیگر از بازیگران، به ایفای نقش می‌پردازند.

مسعود والا تهیه کننده این درام است که از ساعت 9 صبح ساعت 21:30 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

عبدلی و اوستا به دنبال “عروس فراری” هستند

زوج مشهور کمدین ایرانی بار دیگر با هم بازی کردند

پس از سال‌ها دو چهره دوست‌داشتنی «ابدالی و اوستا» که در برنامه‌ای طنز به نقد مسائل اجتماعی می‌پرداختند، در تماشاخانه عروس فراری کنار هم قرار گرفتند.

نمایش «عروس فراری» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی که از سوم مهر به نمایش در می آید داستان دختری است که قرار است با پیرمردی ازدواج کند.

جواد انصافی و امیر پارسی در این نمایش در قالب عبدلی و اوستا که در دهه 60 و 70 بینندگان زیادی را به تلویزیون جذب کرد، پس از سال ها تماشاگران را با این تئاتر سرگرم خواهند کرد.

امیرمحمد انصافی، امیرحسین انصافی، رضا معراجی، فرشته اعظمی، هیلا رضاییان، شیرین کاشفی، زهرا غفاری دیگر بازیگران این نمایش هستند.

سایرعوامل نمایش «عروس فراری» عبارتند از:

تهیه کننده: مهرداد وکیلی، جایگزین تهیه کننده: پریسا سلمانی، بازیگران: جواد انصافی، امیر پارسی، نوازندگان: امیرحسین انصافی، احسان سامانی منش، بهنوش کاظمی زاده، طراح صحنه و لباس: فروغ یزدان، آهنگساز: امیرحسین صیغه ای، مدیر: امیرحسین انصافی. تبلیغات: حسین عباسی، مشاور رسانه ای: ناصر ارباب.

این نمایش از سوم مهر ماه ساعت 21:15 در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

نمایش مجموعه تئاترهای قدیمی در پردیس تئاتر شهرزاد! / نمایش11 تئاتر با ژانرهای مختلف!

درگیری بین دو نسل در اردن جنوبی

نمایش «جردن جنوبی» به نویسندگی و کارگردانی شایان مستوفی از 12 مهرماه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

این نمایش اقتباسی آزاد از نمایش آدیداس نوشته مهدی ضیاچمانی است که زاده تقابل دو نسل و در ژانر کمدی اجتماعی است.

سپهر جاویدیان، ابوالفضل حضرتی، علیرضا محمدنژاد، اسحاق طاهری، نیما امامی، شایان مستوفی و ​​رضا شفایی بازیگران نمایش «جردن جنوبی» هستند.

شایان مستوفی درباره انتخاب این متن می گوید: «دغدغه اصلی من در اجرای این اثر از جایی شروع شد که برای ریشه یابی مشکلات امروزم به گذشته روی آوردم. هر انسان اولین آموزش‌های خود را درکنار خانواده فرا می‌گیرد، همچنین اصلی‌ترین دوره در زمان کودکی بین یک تا هفت سالگی شکل خواهد گرفت برای این منظور به مسائلی پرداختم که جوانان در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنند، اما ریشه در گذشته دارند. در واقع تمرکز ما بر اهمیت زمان والدین برای فرزندان است.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر تولید: هادی کشاورز، دستیار و برنامه ریز: نادره نادری، گیتار: نیما امامی، طراح گریم: درسا قشقایی، روابط عمومی و تبلیغات: آیدا سرمست، طراح پوستر و بروشور: نوید شیخ، مدیر پروژه: هادی کشاورز

این نمایش از سوم مهر هر روز عصر ساعت 18 در سالن شماره 3 میزبان حضار خواهد بود.

قصه ی مستقل شدن چند جوان در”شقامک”

نمایش شقامک به کارگردانی سلمان سامانی از سوم مهر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

«شقامک» به تهیه کنندگی محمود چناری و رسول احمدی و نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی از سوم مهر ساعت ۲۰:۱۵ در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

مهدی رضایی، لیلی صبری، کامران طاهری، رسول احمدی، المیرا صارمی بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر بازیگران این نمایش می توان به گروه کارگردان: سارا علاقه‌مند، سپهر جاویدیان، دستیار تهیه: علی اصغری، طراح گریم: وحدت سرچونی، طراح نور: محمد سعیدی، طراحی و ساخت مجسمه: صحرا صدری، گروه روابط عمومی و تبلیغات: حسین عباسی، ناصر ارباب، امیرحسین نجاح، گرافیست: محمدجواد ملک زاده، طراح لباس: آتنا تندرو، سلمان سامنی اشاره کرد.

در خلاصه داستان نمایش «شقامک» آمده است: چند جوان تحصیل کرده در حوزه‌ علوم انسانی تصمیم گرفته اند، مستقل باشند چرا که خیال می کنند، استقلال مالی مقدمه‌ استقلال فکری است. در ادامه تلاش می کنند برای رسیدن به هدفشان شاغل شوند اما … .

روایتی از عاشقانه رومئو در«نفرین روزالین»

نمایش «نفرین روزالین» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی از 5 مهر ماه در سالن شماره ۴ (بوتیک تئاتر ایران) اجرا می شود.

مسعود طیبی، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، ششمین اقتباس خود از آثار ویلیام شکسپیر با عنوان «نفرین روزالین» را در تالار سه گانه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برد.

در توضیح نفرین روزالین به تهیه کنندگی اشکان درویشی آمده است: این نمایشنامه داستان عاشقانه فراموش شده رومئو را به تصویر می کشد، نفرینی که سایه غمش رومئو و ژولیت شکسپیر را محکوم به فنا کرد.

کیوان بهرامی، روژین پناهی، محمدجواد شیخ و یگانه محمدی در این اقتباس به ایفای نقش می پردازند.

طراح صحنه مسعود طیبی و محمدجواد شیخ، طراح لباس علیرضا بهروز و زهرا قادری، طراح نور مسعود طیبی و محمدجواد شیخ، گروه کارگردانی محمدجواد بهروز و نیکی نیکخواه، موسیقی محمدجواد بهروز و مدیر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل این نمایش سمیه طیبی هستند.

پس از 130 اجرا

هفته پایانی «کابوس‌های آنکه نمی‌میرد»

نمایش موفق «کابوس‌های آنکه نمی‌میرد» به کارگردانی نادر فلاح پس از ۱۳۰ اجرا همچنان در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

این نمایش که با حضور بازیگران و هنرمندان جوان تئاتر در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود، داستان و زندگی علی اکبر دهخدا را در فضایی ترسناک و کابوس وار زنده می کند.

این نمایش هر شب ساعت 19 در سالن شماره یک به مدت یک ساعت و چهل دقیقه اجرا می شود.

نادر فلاح، علیرضا اخوان، فرزانه ابوهادی، فیضه آبزان، محمدحسین اسحقی، فاطمه پاسبان، سعید پارسا، هادی تکزاره، ایرج حیدری احمدخان، محمدزاده، محمد درستکار، محمد سپهری، امیر شربتی علی شیرپی، محمد کرمی زاده سهو، احسان احسان. نداری، سینا نداف، حامد نوبخت، مهدیه سلیمانی، الینا زکی زاده، پرنیا عسکری، مجتبی چاوشیان، محمدمهدی مقدم، محمدرضایی، مهدی گل افزون، امیرمحمد شجاعی، نیکی ناز کرمانی، مه لقا جوادی نژاد، زینب الاسماعیل. یکی از بازیگران این نمایش برای تماشای نمایش «کابوس‌های آنکه نمی‌میرد» می توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت این اثر را تهیه کنند.

“پوسیدگی”و ۴ اپیزود با روایت مهتاب نصیر پور

نمایش پوسیدگی به نویسندگی و کارگردانی رضا قنبرزاده فرید نیز هر روز عصر ساعت 19 در سالن شماره 3 تماشاخانه شهرزاد اجرا می شود.

این نمایش یک درام اجتماعی در بستر آثار قبلی این کارگردان است و در چهار قسمت به روایت مهتاب نصیرپور با خطوط نازکی به هم متصل می شود.

نازنین میهن، محمدرضا حیدری، کیمیا خلج، نیما هاشمی سرشت، مهسا محمدکاظم، هدیه حسینی‌نژاد و مسیحا احمدزاده به ایفای نقش می‌پردازند. تهیه‌کننده این نمایش سعید طالب‌زاده و مشاور هنری کارگردان پژمان دادخواه است. سایر عوامل این اثر عبارتند از مجری طرح: نیلوفر لبیب، طراح پوستر و گرافیست: فرهاد توکلی، طراح نور: علیرضا کوزه‌گر، طراح افکت و آهنگساز: نوید دیوان، طراح ویدئو آرت: حامد مصلایی، عکاس: شبنم اعلایی و دستیار کارگردان: مرتضی معصومی.

«فیشرآباد و دو داستان دیگر»، «به من میگن مک کنا» و «تنیدن» از نمایش های قبلی این کارگردان است

آثار موفق تئاتر کودک شهرزاد

“نیم وجبی”و”بل و شاهزاده مغرور”روی صحنه می روند

آثار موفق تئاتر کودک و نوجوان مهر ماه امسال در تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود. این دو نمایش از قصه‌های خاطره‌انگیز است که هر روز ساعت ۱۷ ۱۶ در سالن ۳ تئاتر شهرزاد به اجرا درخواهد آمد.

نمایش «نیم وجبی» به کارگردانی علیرضا دهقانی که به شیوه زنده و عروسکی به کار می رود، همه روزه ساعت 16 در سالن شماره 3 پذیرای مخاطبان است.

ایده اصلی نمایش مبتنی بر معرفی راه حل های حل مسئله به کودکان است. قهرمانی که برای کمک به مردم آبادی با عقل و ذکاوت وارد جنگ شیاطین می شود. این نمایش اقتباسی آزاد از داستان قدیمی «حسنی به جنگ دیو می‌رود» است، اما این بار قهرمان داستان دختری کوچک است.

نمایش شاد و موزیکال «بل و شاهزاده مغرور» به کارگردانی علیرضا دهقان مناسب کودکان 4 سال به بالا است و مهرماه هر هفته ساعت 17 در سالن شماره 3 پذیرای مخاطبان است.

داستان نمایش در مورد شاهزاده ای مغرور و بداخلاق است که در قصری زیبا زندگی می کند و در یک شب طوفانی با جادوگری که به قصر پناهنده شده است آشنا می شود اما شاهزاده به او اجازه ورود به قصر را نمی دهد.

این نمایش بر اساس انیمیشن انیمیشن «دیو و دلبر»، به نویسندگی ماندانا عبقری با بازی فریبا خلیلی، دیار باقی، لیلا احمدی، محمدرضا لطفی، بهار حسین زادگان و ماندانا عبقری ساخته شده است.

«شازده اجباری» با هوشنگ گلشیری در شهرزاد

«کابوس‌های شازده اجباری» نسخه رایگان شاهزاده احتجاب به نویسندگی و کارگردانی افشین زمانی هر روز عصر ساعت 18:45 در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

«کابوس‌های شاهزاده اجباری» به کارگردانی افشین زمانی، بخشی از سه‌گانه‌ای بر اساس «هاری یا مردی که هر دو دستش پر از خون بود وقتی به دنیا آمد» است که سال گذشته در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه رفت. این سه گانه برگرفته از شخصیت های تاریخی ایران است.

پیمان محمدی، محمد سعادت، مبینا سلیمان فلاح، امیرحسین نعیمی، نجمه نصیری، مهسا ظهیری، فرانک عفت حال، سحر دیدور، پریسا ملک محمودی، سلمان زنوبی، پارسا فارسی، امیرمحمد عمورزا، حمید قیاسی فر و یلدا میرزاخانی بازیگران هستند. از این قطعه هستند.

«اسکرین شات» و محتویات تلفن همراه در شهرزاد

نمایش اسکرین شات به طراحی و کارگردانی امیر عباسی هر شب ساعت 21:30 در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

نمایش «اسکرین شات» به نویسندگی و تهیه کنندگی سامان شمس و طراحی و کارگردانی امیر عباسی هر شب ساعت 21:30 در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

امیرحسین رضازاده، حامد آرامی، امیرحسین همایونی، ستاره فلاح فرد، سحر گلبربند، حسین جاهد، رومینا کهزاد و مرضیه ابراهیمی بازیگران «اسکرین شات» هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: فرض کنید در جمع همسر و دوستانتان باید تمام محتویات تلفن همراهتان را با صدای بلند بخوانید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *