اخبار روز سینما

از مجسمه بیتا فرهی رونمایی شد + تصاویر

مراسم رونمایی از مجسمه بیتا فرهی هنرمند برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، در موزه سینمای باغ فردوس با حضور جمعی از هنرمندان برجسته برگزار شد.

شامگاه چهارشنبه، 24 مرداد ماه، موزه سینمای باغ فردوس میزبان مراسم رونمایی از تندیس بیتا فرهی هنرمند فقید سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


از مجسمه بیتا فرهی رونمایی شد

در این مراسم که با حضور جمعی از اهالی سینما از جمله «رضا یزدانی»، «سهیلا رضوی»، «آزیتا موگویی»، «محمود کلاری»، «مهسا قریشی» (دختر بیتا فرهی) و «علی دهکردی» مدیرعامل خانه سینما برگزار شد، در این مراسم، مجسمه هایپررئال «بیتا فرهی» اثری از هنرمند «سعیدی» به نمایش گذاشته و تحسین حضار را برانگیخت.

مجسمه بیتا فرهی

این تندیس به عنوان اولین مجسمه یک بازیگر زن در موزه سینما قرار خواهد گرفت و توجه بسیاری از حاضران و مخاطبان را به خود جلب کرده است.

«بیتا فرهی» در 4 آذر ماه سال جاری در سن 65 سالگی درگذشت و طبق وصیت خود، در کنار مادرش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. از جمله آثار شاخص این هنرمند می‌توان به فیلم‌هایی همچون هامون، برادرم خسرو، دوران عاشقی، خانه‌ای روی آب، اعتراض، کیمیا و بانو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجسمه بیتا فرهی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا