اخبار روز

از تمام توان خود برای برائت از مشرکان و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنید

رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در پیامی به سران جوامع ملی کشورهای مسلمان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به زائران بیت الله الحرام تاکید کرد: استفاده کنید. با تمام قدرت شما مشرکین جنایات رژیم صهیونیستی را تبرئه و محکوم کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند در ادامه می‌خواند:

اینجانب به نمایندگی از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سلام و احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان این جمعیت ملی ابلاغ می نمایم.

متن پیام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به پیوست می باشد. رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خطاب به زائران بیت الله الحرام می فرمایند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام با توجه به گستاخی رژیم صهیونیستی و فجایع غزه، موضوع برائت از مشرکان را امسال بیش از گذشته مهم دانستند و این برائت از رژیم صهیونیستی را مهم‌تر اعلام کردند. و حامیان آن، به ویژه دولت ایالات متحده آمریکا، باید فراتر از موسم حج و در کشورهای مسلمان و شهرهای جهان میدان برای جلادان باشد.

مقاومت آهنین فلسطین و مردم صبور و مظلوم غزه که آوازه صبر و ایستادگی آنها باعث تحسین و تکریم جهانیان شده است، باید از هر جهت حمایت شود.

از این رو، از جمعیت مسلمان بر اساس وظایف خود خواسته شده است تا با استفاده از همه ظرفیت ها، مشرکان کشور خود را از محکومیت جنایات شنیع رژیم اشغالگر و حامیان آن در غزه مبرا کنند.

برای شما و همکارانتان در فعالیت های بشردوستانه آرزوی موفقیت دارم.

با احترام

دکتر. پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا