اخبار روز

از تاریخ همجنس گرایان تا مشروب خواری وزیر پیشنهادی در مهمانی شبانه دختران!

دفاع رسانه ای برای تیم رسانه ای دولت بیش از شب و صبح اجباری است

عصر ایران – چند عکس و فیلم از مردی با ریش گردآوری شده است: در یکی در عکس ها او در کنار یک روحانی ایستاده است، در فیلم دیگری در یک جلسه اداری است و در فیلم بعدی ساعت و ماشین لوکس خود را نشان می دهد و سپس او را در یک شب در جمع چند دختر جوان می بینیم. مهمانی، و در تصویر بعدی لیوان های شراب را تکان می دهد و…

کانالی که این خبر را منتشر کرد نوشت: این محسن پاک نژاد وزیر پیشنهادی است. پزشکیان برای وزارت نفت» و سپس پرسید: معلوم نیست این ظریف آمریکایی چه رویایی برای آینده نظام و انقلاب داشته این افراد را به کجا فرستاده است. پزشکیان شکل گرفته!

این پست موبایلی به موبایل دیگر می رسد و کمتر کسی به خود زحمت می دهد اسم محسن پاک نژاد را جست و جو کند و ببیند فرد داخل عکس ها و فیلم ها اصلا او نیست و احتمالا خیلی ها هم این را باور می کنند!

دولت پزشکیان در فضای مجازی و رسانه ای دو مشکل جدی وجود دارد:

1 – حساب‌های جعلی که به نام کانال‌ها و صفحات حزب‌الله و نیروهای انقلابی فعالیت می‌کنند، اما منشأ آنها در واقع آلبانی و سازمان مجاهدین خلق (منافقین) و اسرائیل است. ماموریت ویژه آنها به عنوان فرزندان حزب الله شایعه پراکنی و دروغگویی، ارائه تحلیل های به ظاهر انقلابی و شکل دادن به مخاطب با تندترین ادبیات است.

بسیاری از بینندگان یا این پست‌ها را بازنشر می‌کنند یا خطی را که تعیین کرده‌اند دنبال و تقویت می‌کنند، گویی این پست‌ها توسط هواداران رژیم منتشر شده است. به این ترتیب بخشی از حزب اللهی ساده و عمدتاً جوان، بدون معنی، در عمل تبدیل به پیاده نظام بی مزد و اجباری مریم رجوی و سازمان تروریستی مجاهدین خلق و واحد عملیات روانی موساد می شود.

2 – تندروهای فعال در فضای رسانه ای و مجازی که ادعای ارزشی و انقلابی بودن دارند اما به هیچ ارزش انسانی و اسلامی پایبند نیستند. برای آنها مهم است که رقبای خود را نابود کنند تا خودی ها بتوانند دولت را در دست بگیرند.

این مثالی که می زنیم واقعی است و شوخی نیست. در انتخابات، یکی این را در مورد این شاکیان نوشته است پزشکیان رای ندهید چون طرفدار همجنس گرایان است و بهشت ​​و زمین را به هم دوخته است: در منشور اصلاح طلبان جامعه ایران را جامعه رنگین کمانی می نامند (با اشاره به اقوام مختلف ایران که با هم تشکیل می شوند). رنگین کمانی زیبا به نام «ساخته ملت ایران»). سپس صفحه ای از ویکی پدیا آورد که در آن نوشت که پرچم همجنس گرایان به شکل رنگین کمان است. او به منشور اصلاح طلبان بازگشت و نوشت پزشکیان او آن را امضا کرد و از آن نتیجه گرفت که طرفدار همجنس گرایی است و برای حفظ سلامت اخلاقی جامعه و جلوگیری از گسترش همجنس گرایی نباید این کار را انجام دهد. پزشکیان رای داد!

یا چیز دیگری که شرکت را از رای دادن باز دارد پزشکیان که نوشته شده بود یکی یکی از برنامه های او تعطیلی یک سوم فروشگاه های کشور به نفع فروشگاه های زنجیره ای است! گزارشی دیگر برای خنثی کردن این واقعیت رایج پزشکیان او حتی یک ریال هم برای عملیات از مردم نگرفت، برایش فیش حقوقی جعلی درست و منتشر کرد و …

چنین افرادی که سابقه طولانی در تولید محتوای سمی دارند و در دهه اخیر به مقام استادی در این حوزه رسیده‌اند، عمدتاً به صورت هماهنگ کار می‌کنند و تعداد بسیار کمی از آنها صرفاً بر اساس تشخیص‌های فردی – از جمله اسپری‌های نادرست در برابر آن – انجام می‌شوند.

دسته اول که در آن سوی مرزها هستند و تمام هویتشان جعلی است از هر گونه جفا مصون هستند و دسته دوم که بیشتر تحت حمایت ویژه هستند از مصونیت آهنین برخوردارند و هر چه بیشتر دروغ بگویند بیشتر می شود. ایمنی آنها افزایش می یابد. مثلاً فردی که بی شرمانه و بی شرمانه تمام دروغ های حوض فرح را ساخته بود به خاطر این دروغ هیچ گاه توبیخ نشد، بلکه حتی به شورای اسلامی راه یافت!

پزشکیان او باید چه کار کند؟

مهمترین نکته این است پزشکیان و تیم رسانه ای او استدو جریان موازی و مکمل«آن را جدی بگیرید زیرا آنها آن را به معنای واقعی کلمه می‌پذیرند “انبر گاز” آنها کار می کنند و هم روی قسمت خاکستری و هم بر لایه مذهبی تأثیر می گذارند. البته تا زمانی که این باور شکل نگیرد، دنبال راه حل نخواهند بود.

باید واحدی برای این کار در تیم رسانه ای دولت وجود داشته باشد دفاع رسانه ای این یگان باید با کمک نیروهای اطلاعاتی گزارش ها و صفحات تهیه شده توسط منافقین یا موساد را با عناوین مذهبی و انقلابی که ظاهری اصیل، انقلابی و ارزشمند دارد را شناسایی و به صورت مستمر در اختیار مردم قرار دهد. همچنین با علامت خاصی نشان دهید که پست های شما “جعلی” هستند.
در نتیجه مخاطب پس از مدتی متوجه می شود که نباید به هیچ کانال و سایتی که عکس رهبر و شهید سلیمانی را روی دیوار می گذارد و خود را انقلابی می خواند اعتماد کند.
این نظارت و اطلاع رسانی باید مستمر و هوشمند باشد.

اما وقتی صحبت از اخبار جعلی داخلی به میان می آید، وظیفه اصلی، علاوه بر پرداختن به موضوعات ذکر شده در بالا، در درجه اول بر عهده خودتان است. پزشکیان آیا گفتیم که بسیاری از تولیدکنندگان محتوای جعلی و سمی هماهنگ و پولی هستند. پزشکیان با مافوق آنها وارد گفت و گو شود و در صورت لزوم از مسئولان ارشد نظام کمک بگیرد تا این دروغگویان و شایعه سازان تحت کنترل قرار گیرند.

آنها باید پیروزی را طبق دستور رهبری تجربه کنند پزشکیان پیروزی کار همه است و شکست آن نیز مسلماً شکست همه از جمله خود سیستم خواهد بود، مگر اینکه از جهل عمیق یا نفوذی برود، نمی توان به ظاهر به سیستم حمله کرد و در عمل برای شکست آن تلاش کرد.

پزشکیان باید با قوه قضائیه در مورد نحوه برخورد با دروغگویان که به صورت سیستمی این کار را انجام می دهند به توافق برسند و نگذارند فضای وحدت ملی با طمع جریان خاصی برای تصاحب حکومت از بین برود. البته از طرف دولت پزشکیان از حضرت علی (ع) انتظار می رود که حتی اگر انتقاد آنها را غیرسازنده و حتی مغرضانه بداند، به آنها احترام بگذارد. هدف این مقاله پرداختن به یک جریان افراطی خاص است که ربطی به واقعیت و حقیقت ندارد و تنها با تولید عمدی و هدفمند دروغ های زنجیره ای، عمدتاً با پول بیت المال، از او محافظت و حمایت می کند. هیچ مسئولیتی نمی شناسد، چه رسد به عدالت برای دروغ های همیشگی اش.

اگر پزشکیان او توانست این مشکل را تحت کنترل درآورد، خدمت بزرگی به سیستم اطلاع رسانی و رسانه ای کشور کرد، به سلامت روان جامعه کمک کرد و دولت خود را از تنش های غیرضروری و پرهزینه نجات داد.

به تصویر اول مقاله برگردید: آیا انتقادی بود که باید تحمل کرد یا محصول کارخانه دروغگویی به نام ارزش ها؟! پزشکیان او بسیاری از این محصولات تقلبی را خواهد دید و خواهد خورد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا