حمایت بردلی کوپر از اعتصاب نویسندگان توسط کارمندان مارول! / پیچیدگی فصل جوایز امسال با اعتصاب بازیگران و نویسندگان!

حمایت بردلی کوپر از اعتصاب نویسندگان توسط کارمندان مارول! / پیچیدگی فصل جوایز امسال با اعتصاب بازیگران و نویسندگان!

به دنبال اعتصاب نویسندگان توسط کارکنان مارولآمریکایی، فصل جوایز امسال بسیار پیچیده شده است. در کنار این پیچیدگی بردلی کوپر نیز از این اعتصاب حمایت کهرده و اعلام کرده است که در جشنواره فیلم ونیز حضور نخواهد داشت.

در این متن تأسیس اتحادیه اعتصاب نویسندگان توسط کارمندان مارول و حمایت بردلی کوپر از اعتصاب نویسندگان را خواهیم خواند.

یک سال پس از افشای شرایط کاری بد و دستمزد ناعادلانه کارگران جلوه‌های بصری در مارول، گروهی متشکل از 50 نفر از کارگران صحنه برای برگزاری انتخاباتی به نمایندگی از انجمن بین‌المللی کارگران صحنه (IATSE) درخواست دادند و اعلام کردند که وجود آنها را به عنوان اعتصابات جدید ببینیم.

تأسیس اتحادیه اعتصاب نویسندگان توسط کارمندان مارول

تیم جلوه های ویژه مارول از اعتصاب نویسندگان پشتیبانی می کند

کارگران خواستار برگزاری انتخابات در 21 آگوست یعنی در کمتر از 13 روز باقی مانده بودند. این اولین بار است که متخصصان جلوه های ویژه برای حقوق مشترک گرد هم می آیند.

حمایت بردلی کوپر از اعتصاب نویسندگان

لازارین میکلا، سخنگوی جشنواره فیلم ونیز، به پی ام آپ گفت که کوپر به منظور همبستگی با اعتصاب انجمن بازیگران سینما، در اولین نمایش جهانی فیلم جدیدش، در جشنواره فیلم ونیز شرکت نخواهد کرد. بردلی کوپر علاوه بر کارگردانی این فیلم به تهیه کنندگی نتفلیکس، در نقش لئونارد برنشتاین موزیسین معروف نیز ایفای نقش کرد.

بردلی چارلز کوپر متولد 5 ژانویه 1975 بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. این بازیگر و کارگردان آمریکایی به دنبال اعتصابات سینمایی در هالیوود در اولین نمایش جهانی فیلم جدیدش مایسترو که در جشنواره فیلم ونیز برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.

این نشانه دیگری است از اینکه چگونه اعتصاب نویسندگان و بازیگران آمریکایی فصل جوایز امسال را تا این حد پیچیده کرده است. پیش از این فیلم Challengers با بازی لوکا گوادانینو و زندایا قرار بود افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز را آغاز کند، اما شرکت مترو گلدن مایر فیلم را به دلیل اعتصابات از ونیز خارج کرد و تاریخ نمایش را به پایان آوریل 2024 موکول کرد.

تأسیس اتحادیه اعتصاب نویسندگان توسط کارمندان مارول
غیبت بردلی کوپر در جشنواره فیلم ونیز

بردلی کوپر در جشنواره فیلم ونیز شرکت نخواهد کرد

جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز امسال با پذیرش فیلم‌های جدیدی از وودی آلن و رومن پولانسکی در بخش غیررقابتی جنجال‌هایی برانگیخته است. فیلم‌هایی که برای رقابت اصلی ونیز رزرو شده‌اند عبارتند از: Poor Things ساخته یورگوس لانتیموس، پریسیلا از سوفیا کاپولا، فراری به کارگردانی مایکل مان، اصل و نسب از آوا دوورنی و قاتل ساخته جدید دیوید فینچر اشاره کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *