اخبار روز سینما

عادل فردوسی‌پور برگشت/ ساعت دقیق پخش مصاحبه جذاب با بازیکنان پرسپولیس!

عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال 360 با سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و مرتضی پور علی گنجی از ستاره های پرسپولیس در فصل جاری گفت‌و‌گو کرده است که قرار است دوشنبه شب 15خردادماه این گفتگو در فضای مجازی منتشر شود.

به گزارش پی ام آپ، عادل فردوسی پور دور جدید مصاحبه های خود را در برنامه «فوتبال 360» با حضور علیرضا جهانبخش کاپیتان دوم تیم ایران از سر گرفت. پرسش های صریح عادل در این گفتگو و بازگویی برخی ابهامات در موضوع ملی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر واکنش های متفاوتی را در پی داشت.

دایره حواشی این گفتگوی جنجالی به حدی گسترده شد که فردوسی پور ترجیح داد مدتی سکوت کند و روند گفتگو را موقتاً متوقف کند. او حالا با نزدیک شدن به پایان فصل فوتبال به سراغ سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و مرتضی پور علی گنجی، سه ستاره این فصل پرسپولیس رفته و گفت وگوی مفصلی با آنها انجام داده است.

این گفتگو که یکشنبه شب پیش از این منتشر شد حاوی نکات و گفتگوهای جالبی است. اختلاف نظر برخی بازیکنان با مهدی ترابی و البته صمیمیت آنها با این بازیکن یکی از بحث های جالبی است که در این گفتگو صورت گرفت. عادل همچنین با علیرضا بیرانوند درباره شادی جنجالی خود پس از پیروزی در دربی بازی برگشت به تفصیل صحبت کرد.

گفت و گوی عادل فروسی پور با سه ستاره پرسپولیس ساعت 21 دوشنبه ۱۴ خرداد 1402 از طریق اپلیکیشن و سایت «فوتبال 360» پخش می شود.

عادل فردوسی‌پور برگشت/ ساعت دقیق پخش مصاحبه جذاب با بازیکنان پرسپولیس!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا