اخبار روز سینما

از بازیگران فصل چهارم سریال The Witcher رونمایی شد

اخیراً اخباری در مورد تبلیغات منتشر شده است بازیگران فصل چهارم سریال The Witcher پستی منتشر شده که طرفداران این سریال را به تماشای بیشتر این فصل تشویق می کند.

آپدیت جدیدی برای فصل چهارم سریال فانتزی The Witcher منتشر شده است که در آن لیام همسورث در نقش گرالت جدید تلویزیون ایفای نقش خواهد کرد. جادوگر یکی این سریال بر اساس داستان های «آندره ساپکوفسکی» یکی از محبوب ترین سریال های فانتزی امروزی به شمار می رود. این سریال اولین بار توسط نتفلیکس در سال 2019 منتشر شد و هنری کویل در نقش گرالت از ریویا بازی کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


فصل چهارم سریال The Witcher

به دلیل افت قابل توجه کیفیت این مجموعه و عدم تطابق با داستان اصلی، «هنری کویل» تصمیم به ترک پروژه گرفت. از این پس در فصل چهارم این سریال، «لیام همسورث» به جای آن ظاهر می شود و نقش «گرالت» را بازی می کند.

بر اساس آخرین اخبار، بازیگران جدیدی چون «شارلوت کوپلی»، «جیمز پیورفوی» و «دنی وودبرن» در این فصل به جمع بازیگران سریال اضافه شدند. آنها به ترتیب در نقش های «لئو بونهارت»، «اسکلن» و «زولتان» بازی خواهند کرد.

فصل چهارم سریال The Witcher

اگرچه فصل سوم The Witcher پایان کار «هنری کویل» محسوب می شود. اما این مجموعه به دلیل واکنش های منفی و انتقادات تند مخاطبان دچار مشکل شد. انتقاد اصلی این بود که به دنیای اصلی داستان و شخصیت ها وفادار نبود. تولید و فیلمبرداری فصل چهارم سریال The Witcher بهار امسال آغاز شد و ما بی صبرانه منتظر واکنش به نقش لیام همسورث در نقش گرالت هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فصل چهارم سریال The Witcher چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا