اخبار روز سینما

از بازیگران فصل دوم سریال The Sandman رونمایی شد

فصل دوم سریال The Sandman در حال افزودن چندین بازیگر جدید به لیست بازیگران در حال رشد خود است و این بازیگران شخصیت‌هایی را بازی خواهند کرد که در خطوط داستانی معرفی شده‌اند.

بر اساس گزارش وب‌سایت Tudum، بازیگران دیگری که به فصل دوم سندمن اضافه می‌شوند عبارتند از، «فردی فاکس» در نقش «لوکی»، «کلایو راسل» در نقش «اودین»، «لارنس اوفرین» در نقش «ثور»، «ان اسکلی» در نقش «نوآلا»، «داگلاس بوث» در نقش «کلاراکان» و «جک گلیسون» در نقش «پک»، همه شخصیت‌هایی که در فصل دوم این سریال حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


از بازیگران فصل دوم سریال The Sandman رونمایی شد

نتفلیکس روز سه‌شنبه در وب‌سایت Tudum خود اعلام کرد که «اوکانر» نقش «اورفئوس»، شاعر، نوازنده و پیشگو، تنها فرزند دریم و موز، کالیوپه را بازی خواهد کرد. اورفئوس مردی جوان آرمان‌گرا، رمانتیک و بسیار شبیه پدرش است تا زمانی که تراژدی به او ضربه می‌زند و ماهیت واقعی عشق را برای او آشکار می‌کند.

علاوه بر این، «ایندیا مور» در نقش «واندا» و «استیو کوگان» به عنوان صداپیشه‌ی «بارناباس داگ»، دو نقشی که در خط داستانی زندگی‌های کوتاه از کمیک‌ها معرفی شده‌اند، به جمع بازیگران می‌پیوندند.

طبق توضیحات فصل اول این سریال، وقتی سندمن، ملقب به دریم (تام استوریج)، به طور غیرمنتظره‌ای به مدت یک قرن اسیر می‌شود، باید از طریق دنیای مختلف و خطوط زمانی سفر کند تا هرج و مرجی را که غیبتش ایجاد کرده است، برطرف سازد.

فصل دوم سریال The Sandman

سندمن توسط گایمن، مدیر برنامه «آلن هاینبرگ» و «دیوید اس. گویر» بر اساس کمیک‌های دی‌سی به همین نام اثر «گایمن»، «سم کیت» و «مایک دِرینگنبرگ» ساخته شده است. تمامی قسمت‌های فصل دوم سریال سندمن توسط «جیمی چایلدز» کارگردانی خواهد شد.

این سریال توسط بخش تلویزیونی برادران وارنر، صاحب حق انتشار دی‌سی، تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فصل دوم Sandman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا