اخبار روز سینما

از بازیگران جدید سریال Blade Runner 2099 رونمایی شد

سریال Blade Runner 2099 در سرویس استریم Amazon Prime Video در حال تکمیل فهرست بازیگران خود، با چهار بازیگر محبوب دیگر است.

«میشل یئو» و «هانتر شفر»، بازیگران پیش‌تر اعلام‌شده‌ی این سریال علمی-تخیلی، بازیگران دیگری اضافه خواهند شد. «دیمیتری آبولد» و «لوئیس گریبن» که به عنوان بازیگران ثابت حضور خواهند داشت و همچنین «کاتلین رز داونی»، «دنیل ریگبی»، «جانی هریس»، «امی لنکس»، «شیلا آتیم» و «متیو نیدهام» که برای نقش‌های مهمانِ دوره‌ای انتخاب شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


از بازیگران جدید سریال Blade Runner 2099 رونمایی شد

جزئیات دقیق طرح و شخصیت مخفی نگه‌داشته شده است. این سریال پس از رویدادهای بلید رانر اصلی و دنباله آن، بلید رانر 2099 اتفاق می‌افتد. این نمایش در حال حاضر در پراگ در حال فیلمبرداری است و برنامه‌هایی برای فیلمبرداری در بارسلونا نیز وجود دارد. کمپانی Film United مسئولیت تولید در پراگ را بر عهده دارد. «لوئیس گریبن» توسط The Artists Partnership، Strange Town و «مایکل اوئرباخ» مدیریت می‌شود.

«سیلکا لوئیزا» به عنوان سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کنند. «کلایتون کروگر» از Scott Free Productions تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود. بنیان‌گذاران Alcon Entertainment، «اندرو کوزوف» و «برودریک جانسون» نیز به همراه رئیس بخش تلویزیونی Alcon، «بن رابرتز»، تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود.

«تام اسپشیالی»، «ریچارد شارکی»، «مایکل گرین»، «سینتیا یورکین»، «فرانک جیوسترا» و «عیسی دیک هکت» نیز تهیه‌کننده اجرایی هستند. «جاناتان ون تولکن» اولین و دومین قسمت را کارگردانی می‌کند و تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود.

سریال Blade Runner 2099

«ریدلی اسکات» برای اولین‌بار در نوامبر 2021 اعلام کرد که بلید رانر 2099 در حال ساخت است و آمازون در فوریه 2022 اعلام کرد که این سریال در حال توسعه در این پلتفرم است. سریال بلید رانر رسما در سپتامبر 2022 چراغ سبز گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال بلید رانر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا