اخبار روز

از این تاریخ به بعد بلیط مترو ارزان می شود!

به گزارش پی ام آپ، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: از فردا قیمت بلیت یک طرفه افزایش می یابد. زیرزمینی در خطوط مرکز شهر به 32674 ریال و در خط 5 به 37400 ریال کاهش می یابد.

مسعود درشتی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و هوم با بیان اینکه با هماهنگی این سازمان ثبت نام کارت بلیت های اکرام و کلاس های ویژه از روز چهارشنبه 3 خرداد آغاز می شود، گفت: ثبت نام کارت های بلیت کلاس های ویژه از روز چهارشنبه 24 خرداد آغاز می شود. فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) در دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران قابل انجام است، گفت: این کار با هدف افزایش رفاه حال حاضر است مسافران و به خصوص سالمندان که سرمایه های اجتماعی شهر هستند.

تصریح کرد: همچنین مبلغ کارت اعتباری بلیط های تخفیف ویژه گروه های خاص را از 150 هزار تومان به 300 هزار تومان و ثبت نام سالمندان (کارت بلیت کرامت)، دانش آموزان، دانشجویان و سایر گروه های خاص از جمله سالمندان شهدا افزایش داد. معلولین و مردم را تحت پوشش قرار داد کمیته کمک و سازمان توانبخشی شهر تهران و تمدید کارت بلیط کلاس های فوق در دفاتر خدمات الکترونیکی ساخت تهران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با توجه به تصویب طرح دو فوریتی، قیمت بلیت مترو در یکصد و چهل و هشتمین جلسه کاهش می یابد. شورای اسلامی شهر تهران، این کاهش قیمت از فردا چهارشنبه 3 خرداد اعمال می شود.

وی گفت: قیمت بلیت یک طرفه مترو در خطوط مرکز شهر به 32 هزار و 674 ریال و در خط پنجم 37 هزار و 400 ریال کاهش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: در مصوبه قبلی میانگین افزایش قیمت بلیت مترو 25 درصد بوده است. اما با توجه به اعمال نرخ جدید مبلغ افزایش قیمت بلیت مترو نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا