اخبار روز

از امروز با قطار به این کشور همسایه سفر کنید


به گزارش مانیبان به نقل از ایسنا: سیدمیاد صالحی از ساعت 10 صبح دوشنبه 29، فاز جدید فروش بلیت ترکیبی قطار تهران – کربلا را آغاز کرده است. آبان برای قطارهای دوره ای آذر ماه گزارش کرد.

وی با اشاره به مسیر قطار ترکیبی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، قطار ترکیبی تهران به کربلا در روزهای شنبه از ایستگاه تهران حرکت می کند و مسافران پس از عبور از مرز شلمچه با اتوبوس از شلمچه به بصره و از آنجا حرکت می کنند. سوار قطار بصره شوید کربلا راضی می شود.

بر اساس اعلام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، قطار رفت و برگشت از کربلا صبح هر هفته به مقصد بصره و از آنجا با اتوبوس به سمت مرز شلمچه و از شلمچه به ایستگاه پایانی تهران با قطار حرکت می‌کند.

مدیر کل راه آهن در خصوص نوع قطارهای مورد استفاده نیز گفت: قطار داخل ایران یک قطار چهار ستاره چهار نفره برای همه مسافران است و در داخل کشور عراق اتوبوس های درجه یک، اتوبوس های VIP و اتوبوس های کوپه وجود دارد.

هموطنان می توانند با توجه به نکات مربوطه از جمله داشتن گذرنامه معتبر از طریق سایت www.rai.ir و یا همزمان در دفاتر فروش بلیت قطار اقدام به تهیه بلیت از زمان تعیین شده نمایند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا