غزل شاکری، بازیگر سریال جیران، تصویری از همسر جوان خود را به اشتراک گذاشت.

غزل شاکری بازیگر سریال جیران عکسی از همسر جوانش منتشر کرد. غزل شاکری بازیگر است. غزل شاکری فارغ التحصیل کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد است. غزل شاکری کار خود را با طراحی داخلی آغاز کرد.  او علاوه بر بازیگری، خوانندگی هم می کند. غزل شاکری بازیگر سینما با انتشار عکسی از مادر مرحومش در اینستاگرام اشتیاق خود را برای او ابراز کرد.

ازدواج غزل شاکری حاشیه ساز شد! /عکس

بیوگرافی غزل شاکری

غزل شاکری متولد 22 اسفند سال 1356 در تهران است. او بازیگر، خواننده و طراح لباس است. در تهران در رشته طراحی صنعتی در دانشگاه آزاد تحصیل کرد و مدتی در زمینه طراحی داخلی و طراحی صحنه مشغول به کار شد.

زندگی خصوصی و خانواده غزل شاکری

غزل شاکری دختر مرحوم فرشته طائرپور از تهیه کنندگان و فیلمنامه نویسان سینما است. مادر غزل شکری در ۲۶ مرداد در سال 1400 بر اثر بیماری و عوارض کرونا در تهران درگذشت. فرشته طائرپور تهیه کننده، مدیر تولید، مدیر پروژه، فیلمنامه نویس و نویسنده داستان کودک ایرانی بود که پیش از مرگش به عنوان مشاور مالیاتی در خانه سینمای ایران کار می کرد. او از همسرش جدا شد و دو بار ازدواج کرد. غزل شاکری یک خواهر به نام عسل و یک برادر به نام علی دارد.

غزل شاکری

فعالیت های غزل شاکری در عرصه موسیقی

غزل شاکری به موسیقی و آلات موسیقی ایرانی علاقه دارد. از جمله فعالیت های موسیقایی غزل شاکری می توان به خواندن تصنیف حدیثی آشنا به حبیب الله بدیعی، خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد.

آهنگ چون موی تو نیز از وی برای سریال شهرزاد منتشر شد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *