اخبار روز سینما

ازدواج حدیثه تهرانی با یک هنرمند مشهور

پی ام آپ: هدیه از تهران او یکی از ستارگان سینمای دهه 70 و 80 است که در فیلم های مختلفی چون شکران، قرمز، آبی، دنیا و چهاربان سوری درخشید. هدیه تهرانی به دلیل بازی حرفه ای، چهره زیبا و لحن خاص خود یکی از محبوب ترین بازیگران زن پس از انقلاب به شمار می رود. هدیه تهرانی در کنار بازیگری به عکاسی نیز علاقه دارد و در سال 1387 نمایشگاه عکسی برگزار کرد که البته بحث برانگیز شد و مشکلات مختلفی را برای او به همراه داشت. هدیه از تهران او در سال های اخیر بیش از بازیگری، خود را وقف فعالیت های اجتماعی کرده است و یکی از اقداماتش اعتراض به احداث پتروشیمی میانکاله بود که در زمان خود خبر بزرگی بود. هدیه از تهران امروزه او عمدتاً به عنوان یک فعال محیط زیست و اجتماعی کار می کند.

در اولین روز سال 1385 ازدواج هدا تهرانی با هومن بهمنش که در آن زمان فرد شناخته شده ای نبود و هشت سال از هدا تهرانی کوچکتر بود، به یکی از پرسروصداترین خبرهای رسانه ای اما زندگی این دو نفر تبدیل شد. دوام نیاوردند و در همان سال به جدایی و طلاق ختم شدند.

خانم تهرانی پس از طلاق از هومان بهمنش دیگر ازدواج نکرده و مجرد است.

هومن بهمنش کارگردان سینما به تازگی با دختری به نام کیمیا ازدواج کرده است.

هدیه تهرانی این روزها چه می کند؟

هدیه تهرانی متولد چهارم. تیر سال 1351 بود که 24 ساله بود که با سلطان وارد سینما شد و بعد از دو دهه و نیم، حالا 50 سال سن دارد، دیگر تنها هدیه تهرانی به عنوان بازیگر نیست. او مانند دیگران نه سراغ فیلمسازی و کارگردانی رفت و نه تهیه کننده فیلم شد، بلکه طبیعت را انتخاب کرد.

همه ما هحیدا تهرانی را به عنوان بازیگر فیلم های مورد علاقه مان مانند چهارشنبه سوری، خانه روی آب، سرخ ها، سلطان و … می شناسیم. آیا دخالت در فعالیت های محیطی و یک تصمیم اشتباه نمی تواند کل تاریخ هنری شما را تحت الشعاع قرار دهد؟

حمیدرضا میرزاده، روزنامه نگار و کارشناس محیط زیست می گوید: برای ورود به مقوله حیات وحش و موضوعی مانند آزادسازی پارک ملی توران توصیه های خوبی از کارشناسان دریافت کرد و داشتن این اطلاعات به دولت و پروژه بین المللی حفاظت از یوزپلنگ کمک کرد. “

زمانی که هدیه تهرانی طبیعت و سیاه گوش را به فیلم ترجیح داد

تولد هدیه تهران در دل طبیعت

محمد مهیمانی عکاس عکسی جالب از جشن ساده خود در دل طبیعت به مناسبت تولد 51 سالگی بازیگر معروف هدیه تهرانی منتشر کرد.

هدیه تهران در 4 تیر وی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد. او ابتدا برای بازی در فیلم رز آکاده انتخاب شد اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت. کیانوش عیاری نیز او را برای بازی در «بودن یا نبودن» انتخاب کرد و در ادامه عسل بدیعی به عنوان بازیگر انتخاب شد. در نهایت مسعود کیمیایی او را در فیلم سلطان بازی کرد. بازی آسان و روان او در فیلم های عجیب و غریب و به ویژه شوکران مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او برای بازی در فیلم چهارباناز سوری برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس طلایی جشنواره سینما خانه شد. مجله همشهری جوان او را دومین بازیگر زن دهه هشتاد پس از مهناز افشار نامید.

این بازیگر اکنون در سن 51 سالگی اهداف متفاوتی نسبت به دوران ابتدایی خود در سینما دارد و به دنبال مسائل اجتماعی و زیست محیطی است.

او هم تولدش را در دل طبیعت جشن گرفت.

ژست عکس جالب هدیه تهرانی; تولدی ساده در دل طبیعت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا