اخبار روز

رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت!

آرک فاکس یک برند چینی برای ارائه محصولات الکتریکی است که دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد و از سال 2017 لوگوی آن روی تولیداتی با همین نام ثبت شد. این برند زیر مجموعه‌ای از گروه خودروسازی مطرح بایک است.

به گزارش پی ام آپ به نقل از عصر ایرانآرک فاکس لایت یک برند چینی محصولات الکتریکی است که دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد و لوگوی آن از سال 2017 روی محصولاتی به همین نام ثبت شده است. این برند گروه خودروسازی مطرح بایک محسوب می شود.

جدیدترین محصول ارک فاکس در بازار چین کائولا نام دارد که در بسیاری از گزارش‌های خبری به اشتباه کوآلا نوشته شده است. قیمت این خودرو از 18 تا 24 هزار دلار متغیر است.

درب عقب سمت راست در حالت کشویی با مکانیزم الکتریکی اتوماتیک باز می شود.

ارک فاکس گفته است این محصول برای خانواده های متوسط ​​با فرزندان کوچک و به ویژه برای راحتی و رفاه مادران در نظر گرفته شده است و امکاناتی را نیز بدین منظور در نظر گرفته است.

رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت!

از جمله ویژگی های آرک فاکس کائولا در این زمینه باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یک دوربین و سنسور مخصوص به سمت صندلی کودک در ردیف عقب قرار گرفته است. تصاویر این دوربین به طور مداوم ضبط می شوند و از طریق صفحه نمایش تنظیمات سیستم سرگرمی در پنل جلویی قابل مشاهده هستند. به لطف تشخیص هوشمند، دوربین به طور خودکار سیستم صوتی، تهویه و روشنایی را به یک سطح از پیش تعیین شده به نام “آرام” در هنگام خواب کودک تغییر می دهد. در این مرحله راننده و سرنشین ردیف جلو صدا را از سیستم صوتی فقط از طریق بلندگوی پشت گردن خود دریافت می کنند.
  2. صندلی ماشین کودک ارک فاکس در مقایسه با سایر صندلی های کودک، 156٪ ساختار تقویت شده و ایمنی افزایش یافته است.
  3. دوربین هوشمند نیز گریه کودک را تشخیص می دهد و با فعال سازی سیستم صدا و نور سعی می کند جلوی گریه کودک را بگیرد و در عین حال توجه کودک را به خود جلب کند.
  4. سیستم سرگرمی خودرو نیز مجهز به سیستم یادآوری خلاقانه ای است که می تواند پیام هایی را برای ویزیت های مختلف بارداری، واکسیناسیون و اقدامات پزشکی اعلام کند.
  5. سیستم تهویه مطبوع خودرو مجهز به فیلترهای ضد ویروسی و مواد ضد باکتری طبیعی است.
  6. سیستم تابش اشعه ماوراء بنفش بدون جیوه می تواند 99 درصد صندلی های کودک و مادر را پوشش دهد. سنسورهای هوشمند با تشخیص عدم حضور مسافر در خودرو این سیستم ضد میکروبی را فعال می کنند که البته کاربر می تواند از طریق اپلیکیشن فعال شود. سپس این سیستم به مدت 15 دقیقه کار می کند تا فرآیند ضد عفونی مطابق با استانداردهای پزشکی کامل شود.
  7. طراحی تصاویر کارتونی جذاب برای داخل درب و دستگیره سمت چپ درب ردیف عقب با قابلیت نمایش دمای محیط و منوی تنظیمات نور.
  8. صندلی مخصوص Ark Fox همچنین مجهز به سنسور نمایشگر دمایی ویژه است که در صورت کثیف شدن پوشک کودک به والدین اطلاع می دهد و برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع در داخل صندلی، سیستم ورودی هوای مخصوص زیر صندلی فعال می شود.
  9. هنگامی که مادر به ماشین نزدیک می شود و صندلی کودک در دسترس مادر قرار می گیرد، یک سنسور مخصوص به طور خودکار درب کشویی را باز می کند.
  10. فضای ذخیره سازی 4 بطری شیر با امکان نگهداری سرد و گرم و تنظیم دمای 4 درجه که از طریق نرم افزار مخصوص گوشی هوشمند نیز قابل کنترل است.
  11. میز تعویض مخصوص در کابین.
  12. کیسه هوای مخصوص سمت چپ، جایی که صندلی کودک قرار دارد، تقریباً 12 درصد بزرگتر از کیسه هوای استاندارد در سمت دیگر است تا بهترین محافظت ممکن را برای کودک در هنگام تصادف فراهم کند.
  13. صندلی عقب سمت راست 140 درجه و در عین حال صندلی جلوی سمت راست کاملاً می‌چرخد تا مادر بتواند در این حالت در کابین استراحت کند.
  14. در صورتی که مادر بخواهد به فرزندش شیر دهد، برای ردیف عقب یک پرده حفظ حریم خصوصی وجود دارد.
  15. همچنین یک رختکن کوچک در صندوق عقب تعبیه شده است که برای تعویض لباس مناسب است.

کائولا

آرک فاکس کائولا ابعاد آن 4500 میلی متر طول، 1870 میلی متر عرض و 1655 میلی متر ارتفاع است. فاصله مرکز 2820 میلی متر است. وزن خالص خودرو 1800 کیلوگرم است. ظرفیت جعبه 400 لیتر تخمین زده شده است.

در قسمت درایو از یک موتور الکتریکی تکی با قدرت 163 اسب بخار استفاده شده و انرژی مورد نیاز آن توسط یک بسته باتری لیتیومی 58.86 کیلووات ساعتی تامین می شود. برد این خودرو تقریباً 500 کیلومتر است. رینگ های آلومینیومی به صورت استاندارد در اندازه های 17 اینچی عرضه می شوند.

حداکثر سرعت به 160 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

در بالاترین تریم، کائولا مجهز به سطح 2 رانندگی خودران است که مجموعه ای از سنسورها را همراه خود دارد.

کابین آرک فاکس کائولا

رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت! رونمایی از یک خودرو خانوادگی چینی! / رونمایی از خودروی آرک فاکس لایت!

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا