اخبار روز

ارز 45هزار و 500 تومانی، جایگزین ارز 28هزار و 500 تومانی برای اقلام دامپزشکی میشود!

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است که با این تصمیم، ارز 28,500 تومانی حذف شده و ارز تالار دوم، 43,500 تومانی جایگزین آن خواهد شد.

ارز تمامی اقلام دامپزشکی شامل دارو، واکسن، افزودنی‌ها، مواد اولیه دارویی دامپزشکی، مکمل، و کنسانتره نیز به تالار دوم منتقل خواهند شد. در نامه‌ای که توسط مشاور وزیر جهادکشاورزی به سرپرست معاونت بازرگانی وزارت جهادکشاورزی نوشته شده است، به این موضوع اشاره شده است.

در جلسه‌ای با حضور نمایندگان از معاونت امور تولیدات دامی، سازمان دامپزشکی کشور، سندیکای تولید کنندگان و صادرکنندگان داروی دامپزشکی و انجمن صنفی تولید کنندگان مکمل و کنستانتره دام، طیور و آبزیان، در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲، تصمیم گرفته شد کلیه اقلام دامپزشکی، از جمله دارو، واکسن، افزودنی‌ها، مواد اولیه دارویی دامپزشکی، مکمل، کنسانتره و… به تالار دوم ارزی منتقل شوند. با توجه به درخواست انجمن‌های تولیدی مذکور، این امر با ضرورت فوری اجرا خواهد شد و مساعدت لازم برای این‌ منظور صورت خواهد گرفت.

به گونه‌ای که از تصمیم گرفته شده، ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی حذف شده و ارز تالار دوم، یعنی ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان، جایگزین آن خواهد شد.

ارز 45هزار و 500 تومانی، جایگزین ارز 28هزار و 500 تومانی برای اقلام دامپزشکی میشود!

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا