اخبار روز

ارزیابی پزشکان از پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 1403

اگر می‌خواهیم کشورمان قوی‌تر شود، اولین قدمی که باید برداریم این است که اتحاد و انسجام خود را تقویت کنیم و با یکدیگر نجنگیم. کاری که متأسفانه انجام می دهیم و این دعواها بیشتر دعوای قدرت است نه خدمت. خداوند به ما توفیق خدمت و تلاش برای وحدت و انسجام کشور بدهد تا بتوانیم گره ها و مشکلاتی را که در جامعه وجود دارد حل کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پنجمین مناظره انتخاباتی را ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود مزیکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، پس از پایان پنجمین مناظره تلویزیونی شش کاندیدای انتخاباتی با موضوع دولت کارآمد، گفت: امروز در مورد چند موضوع مرتبط با اقتصاد بحث و تبادل نظر داشتیم. رشد و مشکلات اقتصادی.» وی تصریح کرد: تا جایی که می دانم مسائل مربوط به ارز، اتلاف سوخت و تورم دغدغه همه کاندیداها است، مشکل مشخص است و راه حل ها نیز مشخص است، اما مشکل جای دیگری است.

وی افزود: اختلافاتی است که معمولا بین سیاستمداران و مدیران وجود دارد و دعواهایی است که در این موارد به وجود می آید. اگر نتوانیم این مشکل اختلاف را حل کنیم و بخواهیم همدیگر را مقصر بدانیم، مسلماً با هماهنگی، همدلی و رفاقت نمی توانیم این مشکل را از زندگی روزمره جامعه خود حذف کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه عامل تورم و گرانی دولت است و اینها ربطی به مردم ندارد، گفت: با حساسیت و هماهنگی و استفاده از کارشناسان و افراد مجرب می توانیم این مشکلات را حل کنیم اما حل کنیم. این مشکلات ممکن است برخی از اقتصادهای مقاومتی را تقویت کند. ما برای رشد و توسعه نیازمند سرمایه گذاری خارجی و رفع تحریم ها هستیم. با دور زدن تحریم ها فقط هزینه ها را افزایش می دهیم و فقط قیمت را افزایش می دهیم و پول و مواد را ارزان می فروشیم و با قیمت های بالا وارد می کنیم و در این بین تمام پول ها هدر می رود. من در مجلس گفتم و الان هم می گویم که حضرت علی (ع) در وصیت نامه خود ابتدا همه را به تقوا به معنای حرکت و هدایت و تصمیم بدون خطا و اجرای بدون خطا دعوت کرد و سپس زنگ زد و فرمود دستور دارد که باید وجود داشته باشد. اصلاح بین مسلمین و وحدت و انسجام باشد، از نماز و روزه ای که سالیان سال خوانده شود، بالاتر و ارزشمندتر است.

دکتر در پایان تاکید کرد: اگر می خواهیم کشورمان قدرتمندتر شود، اولین قدم این است که وحدت و انسجام خود را تقویت کنیم و با هم دعوا نکنیم. کاری که متأسفانه انجام می دهیم و این دعواها بیشتر دعوای قدرت است نه خدمت. خداوند به ما توفیق خدمت و تلاش برای وحدت و انسجام کشور بدهد تا بتوانیم گره ها و مشکلاتی را که در جامعه وجود دارد حل کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا