پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

همزمان با نمایشگاه AlComp 2023، چت بات حاج که توسط مرکز تحقیق و توسعه موبایل اول توسعه یافته بود، به نمایش درآمد.

بر اساس این گزارش به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با مراسم مذهبی حج تمتع 1402، مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول کشور به منظور مقابله با مسائل امنیتی احتمالی، اقدام به توسعه «حج چت بات» کرد. . که از سیم کارت همراه اول استفاده کرد.

پیش از آغاز این رویداد، اپراتور همراه اول کشور در خبری رسمی، علاوه بر ارائه بسته های رومینگ ویژه حج، روش های فعال سازی آن را نیز ارائه و اعلام کرد که قبل از شروع سفر، زائران خانه خدا باید سرویس رومینگ بین المللی خود را فعال کنید.

فعالسازی رومینگ همیشه از طریق برنامه تلفن همراه من در دسترس است.

بازدیدکنندگانی که به دلیل مزیت‌های ویژه سیم‌کارت‌های ایرانی نسبت به اپراتورهای عربستانی، سیم‌کارت همراه اول خود را به این کشور آورده‌اند، می‌توانند در صورت بروز مشکل یا مورد خاص مربوط به سرویس رومینگ خود، با چت‌بات تماس بگیرند. و مرکز توسعه که ابتدا آنها را همراهی می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست آنها رسیدگی شود.

چت بات نرم افزاری است که هدف آن تقلید مکالمه انسانی از طریق تعاملات متنی یا صوتی، معمولاً آنلاین است. متقاضیان استفاده از این چت بات که هم اکنون در نمایشگاه الکامپ 2023 به نمایش درآمده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است می توانند به سایت bot.mci.ir مراجعه کنند.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان ارائه چت بات همراه اول حج در نمایشگاه الکامپ 2023

که در تاریخ 2023-06-26 19:10:24 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *