پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم تتریس
کارگردان خوان اس. به دست آوردن
تولید کننده
  • جیلیان بری
  • لئوناردو بلاواتنیک
  • گریگوری کامرون
  • متیو وان
فیلمنامه نویس نوا صورتی
بازیگران حقوق تلگراف
توبی جونز
موسیقی لورن بالف

تارون اگرتون و تتریس روی پوستر فیلم تتریس

خلاصه فیلم

فیلم تتریس داستان واقعی تلاش هنک راجرز برای افشای تلاش شرکت‌ها برای سرقت از خالق تتریس و به دست آوردن حقوق تولید و توزیع آن با همکاری نینتندو را روایت می‌کند.

شاید در نگاه اول ساختن فیلمی بر اساس داستان تتریس عجیب به نظر برسد. به خصوص در شرایطی که بازار بازی های مبتنی بر داستان بسیار فعال تر شده است و شاید ما بر این عقیده باشیم که چرا باید به داستان تتریس متوسل شویم در شرایطی که اکنون تعداد بازی های مشهور بیشتر شده است؟ فیلم تتریس از همان ابتدا خیلی سریع به سر اصل مطلب می رسد و از همان ابتدا می بینیم که چگونه بازی جدید هنک راجرز شکست می خورد و او مجذوب بازی تتریس می شود.

هنک راجرز، با بازی تارون اگرتون، در حال مشاهده اولین گیم‌بوی در دفتر نینتندو آمریکا در تتریس.

نقطه قوت فیلم.

اگرچه شاید در نگاه اول رقابت برای کسب امتیاز بازی تتریس چندان هیجان انگیز نباشد، اما نوع روایت و اضافه شدن لحن کمدی به فیلم باعث شده تا روی فیلمی شرط بندی کنیم که سعی دارد داستانی جذاب را روایت کند. که شاید حتی بسیاری از بازیکنان قدیمی آن خبر را نداشته باشند، فیلم سرگرم کننده ای را روایت و ارائه کنند. این موضوع از آنجا حائز اهمیت است که شاید گروهی به جای تماشای یک فیلم بیوگرافی خشک به دنبال سرگرم شدن با داستان فیلم هستند.

2023-4-تتریس-فیلم-هنک-الکسی-و-ساشا-در-ماشین

در مورد فیلم

فیلم تتریس داستان پشت صحنه حق تولید و توزیع بازی تتریس را روایت خواهد کرد که احتمالا بسیاری از علاقه مندان به این بازی یا حتی بازی های ویدیویی از این داستان جذاب و هیجان انگیز اطلاعی نداشتند.

در کل فیلم به خوبی روند رقابت کنسول ها به خصوص پرتابل های آن زمان و رقابتی که برای برتری در آن ها وجود داشت را به خوبی نشان می دهد و اینکه عرضه یک کنسول و عرضه یک بازی مناسب برای فروش چقدر اهمیت دارد. به این ترتیب، فیلم تتریس اگرچه در نگاه اول شاید هدف آن نبوده است، اما نشان می دهد که تتریس چه تاثیری بر موفقیت کنسول Game Boy در آن زمان داشته و این بازی چقدر در شکل دادن به آینده این کنسول قابل حمل اهمیت داشته است. و برنامه های نینتندو

نگاه تارون اگرتون به صفحه نمایش در تتریس

حرف آخر

فیلم تتریس در نهایت به هدف مورد نظر خود یعنی ارائه فیلمی می رسد که داستان تتریس را به عنوان یک فیلم مهیج با لایه هایی از طنز و کمدی به تصویر می کشد و سپس اهمیت فوق العاده این داستان را به بیننده منتقل می کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما