اخبار روز

ارائه حداکثر مزایای درمانی به بیمه شدگان تحت پوشش صندوق اعتباری هنر

 

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، توجه ویژه به سلامت جامعه فرهنگی و هنری کشور و رسیدگی به دغدغه های آنان در خصوص هزینه های مختلف درمان از اولویت های اصلی صندوق اعتباری هنر است که همواره مورد تاکید و پیگیری مجدانه است.

از این رو صندوق هنر ضمن تامین و پرداخت بیش از نیمی از حق بیمه اعضا، در صدد است تا با مشارکت شرکت های بیمه کارآمد، بیشترین خدمات درمانی را با کمترین هزینه ممکن به بیمه شدگان ارائه دهد.

با توجه به افزایش تعرفه های پزشکی و سایر عوامل تاثیرگذار که منجر به افزایش بیش از 80 درصدی نرخ حق بیمه بیمه تکمیلی توسط شرکت های بیمه شد، صندوق اعتباری هنر سعی کرد از سال 1402 این مبلغ را در سیستم بیمه تکمیلی کاهش دهد. تا سال 1403 قرار بود این افزایش به هنرمندان تحمیل شود و علیرغم محدودیت منابع، سهم بیشتری از حق بیمه اضافی را بر عهده بگیرند و توسط صندوق پرداخت شود.

بنابراین در طرح امید هر یک از اعضا 382 هزار و 800 تومان از مبلغ سالانه یک میلیون و 320 هزار تومان را پرداخت می کند و 71 درصد حق بیمه یعنی 937 هزار و 200 تومان توسط صندوق پرداخت می شود.

در طرح صلح مبلغ پرداختی سهم اعضا یک میلیون و 276 هزار و 800 تومان از مبلغ سالانه 3 میلیون و 360 هزار تومان است و 62 درصد از کل 2 میلیون و 83 هزار و 200 تومان حق بیمه توسط صندوق اعضا پرداخت می شود.

صندوق در طرح رفاهی 45 درصد از مبلغ سالانه 5 میلیون و 400 هزار تومان یعنی 2 میلیون و 430 هزار تومان را پرداخت می کند و هر عضو 2 میلیون و 970 هزار تومان می پردازد.

اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور می توانند از روز شنبه 18 لغایت سه شنبه 28 شهریور 1402 به مدت 10 روز با پیک ویژه صندوق اعتباری هنر به آدرس app.honarcredit.ir یا وب سایت صندوق اعتباری هنر Profile.honarcredit.ir ثبت نام کنید و از مزایای اضافی بیمه سال 1402-1403 بهره مند شوید.

۲۴۵۲۴۵

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا