به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، ادی مورفی بار دیگر در نقش کارآگاه اکسل فولی با قسمت چهارم این مجموعه فیلم که در تاریخ 3 جولای از نتفلیکس پخش می شود، بازمی گردد.

مهر نوشت: او اعتراف کرد که چهار دهه پس از فیلم اصلی که در سال 1984 اکران شد، به این راحتی به نقش این پلیس معروف بورلی هیلز بازگشته است. نبود.

این بازیگر درباره بازی مجدد این شخصیت در فیلم جدید «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف» گفت: احساس پیری کردم. من از 21 سالگی در بورلی هیلز شروع به کار کردم و الان 63 سال دارم.

وی در ادامه گفت: حالا ترجیح می دهم بدلکاری نکنم. داشتیم صحنه ای را می گرفتیم و کارگردان گفت: “می خواهم از اینجا بروی و از آن پله ها پایین بروی.” بعد از اینکه تیراندازی کردیم، گفت: «می‌توانی با فوریت بیشتری پایین بیایی؟ سریع تر؟” و من گفتم: نه!

در چهارمین فیلم از این مجموعه، مورفی پس از تهدید جان دخترش به بورلی هیلز بازمی گردد و با همکار جدیدش، کارآگاه بابی ابوت با بازی جوزف گوردون-لویت و دوستان قدیمی جان تاگارت (جان اشتون) و بیلی روزوود (قاضی راینهولد) برای کشف یک توطئه دنبال می شود.

او هم گفت: گفتم کار سختی نمی کنم. با من تماس نگیرید مگر اینکه همان نقش هایی را که به مورگان فریمن می دهید به من بدهید.

این بازیگر اولین بار در سال 1984 در فیلم “پلیس بورلی هیلز” در نقش اکسل فولی ظاهر شد و در آن فیلم شخصیت او برای حل ماجرای قتل دوست دوران کودکی خود مایکی تاندینو با بازی جیمز روسو به کالیفرنیا سفر کرد. موفقیت آن فیلم منجر به ساخت دنباله های آن در سال های 1987 و 1994 شد.

مورفی با یادآوری اینکه «پلیس بورلی هیلز» اولین فیلمی بود که در آن نقش اول را بازی کرد، افزود: اگر به خارج از کشور سفر کنم هنوز هم اکسل فولی صدام می شود. اکسل یک انسان است. او یک سوپر قهرمان یا یک پلیس فوق العاده نیست و می تواند هر کسی باشد که در آن موقعیت قرار بگیرد، فکر می کنم به همین دلیل است که مردم او را دوست دارند و مهمتر از همه او بامزه است.

۲۲۰۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :