اخبار روز

ادعای زاکانی: افراد کادر پزشکی با من صحبت کردند / قلبم در دستان خداست / من در سمت راست تاریخ بودم

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره سوم به جمع بندی اظهارات خود پرداخت.

اهم اظهارات زاکانی به شرح زیر است:

*مردم عزیز، خانم های عزیز و دختران خوب، پسران و قهرمانان عزیز، اگر امروز دوستان عزیز به نکاتی اشاره نمی کردند، این پایان را طور دیگری خلاصه می کردم.

* کارنامه من مشخص است، بیش از 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، ما در اوایل انقلاب نوجوان بودیم و در همه مراحل تا امروز مسئولیت اعمالم بر عهده من است.

* من در سمت راست تاریخ بودم.

*بنابراین چیزی نیست که بخواهم پنهان کنم. من به عدالت خواهی شهرت دارم به گونه ای که مخالفان به عدالت جویی پناه می برند.

* شاید نام بردن از نام خوب نباشد اما آقای مزیکیان می تواند از برخی کارمندان خود بپرسد که گاهی که بی عدالتی می شد به من مراجعه می کردند و من حقشان را مطالبه می کردم.

* در جایی که مشکلاتی در انتهای من وجود داشت، احساس کردم که باید دو بار به آنها رسیدگی شود زیرا این پرچم و پین آسیبی ندیده است، پس زمینه واضح است. من مسئولم.

* امروز به لطف خداوند در کشور دارای اشراف و اعتبار هستم، طرح تحول دارم و از بیان آن ابایی ندارم، آن را با صدای بلند بیان می کنم و در بین کارشناسان و صاحب نظران به منصه ظهور می رسانم. میزگرد کارشناسان اقتصادی یکی یکی از دوستان متخصص می گفت این نکاتی که شما گفتید کشور را متحول می کند.

* می گویند دل ها دست خداست. قبل از عملیات خیبر یک فرمانده خوبی داشتیم به نام عبدالله نوریان، او برای عملیات اسامی می نوشت و ما در آن زمان منهدم می شدیم. من به او مراجعه کردم زیرا همه را برای جراحی فرستاده بودند.

* آقای حق شناس گفته بود که عبدالله به مقام کشف و شاهد رسیده است. جامعه ما مدیون این سخنان است. گفتم اسمم را بنویس، گفت چرا به من زنگ می زنی، گفتم به کی بگویم، گفت به خدا.

* دلم در دست خداست، باید به دل مردم که دست خداست توجه کنیم. مردم به پرونده ما توجه دارند، اما آخرین چیزی که برای کشور خوب است، این است که آینده این کشور را برای زن و مرد خوب می کند.

27215

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا